Forslag til 3 retters lækker middag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Mussen2

Vi skal have gæster og jeg vil rigtig gerne lave en lækker lækker 3 retters middagJeg tænker på følgende:Forret en vrap med laks, salt og rørt cremeDesserten er jeg ret sikker på. Der vil jeg lave en lækker isdessert med frugterMen Hovedretten. Er ideforladt.... Har i nogle gode ideer?Evt hvor man kan få en lækker salat til, bestående af advokado, agurk,melon, granatæble og spæde salater. Det er ikke et must at dn skal kunne serveres sammen med, men fik den selv serveret fornylig og synes den var så lækkerDet må ikke være med flødekartofter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Sofia

Synes da det lyder lækkert.. Du kan lave nogle kartofler i ovnen til, evt Scoresalaten fra Suværene salater, den er med feta, bagte peberfrugter, oliven og persille, den er vildt lækker, og så noget kød. Kalkun med seranoskinke omkring.. fx

Anmeld

3. oktober 2011

Mussen2

Sofia skriver:

Synes da det lyder lækkert.. Du kan lave nogle kartofler i ovnen til, evt Scoresalaten fra Suværene salater, den er med feta, bagte peberfrugter, oliven og persille, den er vildt lækker, og så noget kød. Kalkun med seranoskinke omkring.. fx

Trir faktisk jeg laver fyldte bagte kartofler. Det havde jeg helt glemt jeg testede dem i weekenden. MummelumSå er det jo rent faktisk kun kød og tilbehør jeg manglerBogen suveræne salater vil jeg straks kigge efter. Den lyder da enormt spændende. Kan du evt skrive opskriften til mig på den der score salat

Anmeld

4. oktober 2011

Sofia

Mussen2 skriver:

Trir faktisk jeg laver fyldte bagte kartofler. Det havde jeg helt glemt jeg testede dem i weekenden. MummelumSå er det jo rent faktisk kun kød og tilbehør jeg manglerBogen suveræne salater vil jeg straks kigge efter. Den lyder da enormt spændende. Kan du evt skrive opskriften til mig på den der score salat

Det er en serie af bøger. jeg har mange af dem.. De er lækre! Du kan prøve at google opskriften - jeg har den ikke lige ved hånden desværre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.