Babysko....hjæææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Baby2010/2013

Hej alle sammen!

Jeg har brug for jeres hjælp og ikke mindst jeres erfaring. Vores søn på 9 mdr. er igang med øve sig på at stå og er godt igang med gåvognen, ALENE  Så det er varer nok ikke forfærdeligt længe før han kan gå!

Så det ser jo ud til vi snart skal have skaffet os nogle "begyndersko", og nu kommer I ind i billedet, hvilke ville i anbefale? Og evt. også vinterstøvler? 

STORT  herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Baby2010/2013

3. oktober 2011

Zeus

Cajsa har også gået selv med sin vogn siden hun var 9 mdr, men har endnu ikke taget det første skridt.. Hun kan hverken snydes eller lokkes til det, og hun bliver 11 mdr imorgen

Men vi har købt et par Bundgaard startersko, så de er klar

Anmeld

3. oktober 2011

Maja_4000

Caroline gør det samme :b Hun bruger kun hjemmesko stadig De der er i skin , synes jeg er rigtig gode , og hun står godt fast på trægulvet med dem på (:

Anmeld

3. oktober 2011

Baby2010/2013

Zeus skriver:

Cajsa har også gået selv med sin vogn siden hun var 9 mdr, men har endnu ikke taget det første skridt.. Hun kan hverken snydes eller lokkes til det, og hun bliver 11 mdr imorgen

Men vi har købt et par Bundgaard startersko, så de er klar

Ja så må hun da gerne snart overraske mor og far hehe

Bundgaard er ikke nogen helt dårlig ide, tak for tippet

Anmeld

3. oktober 2011

Pige2009

BabyDec2010 skriver:

Hej alle sammen!

Jeg har brug for jeres hjælp og ikke mindst jeres erfaring. Vores søn på 9 mdr. er igang med øve sig på at stå og er godt igang med gåvognen, ALENE  Så det er varer nok ikke forfærdeligt længe før han kan gå!

Så det ser jo ud til vi snart skal have skaffet os nogle "begyndersko", og nu kommer I ind i billedet, hvilke ville i anbefale? Og evt. også vinterstøvler? 

STORT  herfra

Bundgaard Prewalkers!
http://www.webzjoos.dk/bundgaard/

De er bare dødhamrende gode og støtter uden at være alt for stive

Anmeld

3. oktober 2011

Zeus

BabyDec2010 skriver:

Ja så må hun da gerne snart overraske mor og far hehe

Bundgaard er ikke nogen helt dårlig ide, tak for tippet

Hvis du er møg heldig, så har Netto nogen på tilbud til 99 kr denne uge? Jeg opdagede desværre tilbuddet for sent, de er væk her i byen

Anmeld

3. oktober 2011

132319

Hjalte gik med gåvogn fra han var 11 måneder og han gik først da han var 18 måneder, hehe

Jeg vil ikke anbefale en begyndersko da jeg ikke kender dit barns fod og børns fødder er individuelle. MEN jeg vil fraråde at du giver ham sko på af nogen art, før han går helt stabilt selv.

Anmeld

3. oktober 2011

Baby2010/2013

132319 skriver:

Hjalte gik med gåvogn fra han var 11 måneder og han gik først da han var 18 måneder, hehe

Jeg vil ikke anbefale en begyndersko da jeg ikke kender dit barns fod og børns fødder er individuelle. MEN jeg vil fraråde at du giver ham sko på af nogen art, før han går helt stabilt selv.

Det var faktisk meget rart at vide, tusind tak for info. Så må vi nok hellere nøjes med at kigge hehe Har et par skindfutter til ham og de er sådan set også fine nok!

Anmeld

3. oktober 2011

LinLin

BabyDec2010 skriver:

Hej alle sammen!

STORT  herfra

David gik med gåvogn da han var 10 mdr - gik da han var 16 md; Adam gik med gåvogn da han var 9 mdr og går nu (12 mdr) - så det er ikke let at forudsige at de snart går "bare" fordi de går med gåvogn

- men til dit spørgsmål: ville faktisk vente til barnet er begyndt at tage nogle skridt selv og så er det nok bedst at tage ud i en skobutik da fødder er forskellige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.