Varme børn og tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Sitrani

Hej alle jer med varme små børn

Min lille pige på ca. 3 mdr. er ret varm, og kommer hurtigt til at svede, hvis hun bliver puttet for meget i dynen, eller har for meget tøj på. Jeg synes nogen gange det kan være svært at klæde hende på, nu hvor det bliver blevet lidt koldere i vejret.

Hvad gør I andre?

Synes en langærmet bodystocking er for lidt, når det bliver koldt..? Bruger i undertrøjer eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

A&F

STN skriver:

Min lille pige på ca. 3 mdr. er ret varm, og kommer hurtigt til at svede, hvis hun bliver puttet for meget i dynen, eller har for meget tøj på. Jeg synes nogen gange det kan være svært at klæde hende på, nu hvor det bliver blevet lidt koldere i vejret.

Hvad gør I andre?

Synes en langærmet bodystocking er for lidt, når det bliver koldt..? Bruger i undertrøjer eller hvad?

Følger lige med her, da jeg har samme problem med min datter på 3 mdr

Anmeld

3. oktober 2011

Tona

STN skriver:

Hvad gør I andre?

Amanda har altid været en meget, meget varm pige. Til at begynde med havde jeg det vildt dårligt med at jeg ikke følte at jeg gav hende nok tøj på. Altså fordi jeg syntes at det måtte ligne for andre at jeg jo var uansvarlig. Men til sidst gjorde jeg bare op med det, for hun skulle jo ikke bare svede hele tiden og være generet af for meget tøj.

Om vinteren giver jeg hende lange bukser på, og en langærmet body. Hun har så nogle meget tynde cardigans el. lign. som hun kan få ud over. De er nemlig nemme at tage af eller knappe op hele vejen ned hvis hun får det varmt  (Når vi skal udenfor får hun self. overtøj ud over

Anmeld

3. oktober 2011

Angelspot

Mener du inde eller/og ude?

Oliver (7 mdr) sover øjeblikket i sin sleebee udenfor med vinterdyne, i en kortærmet body med en langærmet trøje udenover og bukser og strømper. Dog får han en fleecedragt med hat på om morgenen da han allerede kommer ud til første lur kl 7-8 stk og der er det rigtig koldt endnu. Men nogle gange sover han kun i kortærmet body og lange bukser og strømper da hn også er rigtig varm. Barnevognen med fluenet på holder godt på varmen.

Inde sover han kun om natten. Han får kortærmet body og lange bukser på når han kommer i seng da det er varmt i værelset og så giver jeg ham en langærmet udover når jeg selv går i seng.

Sådan er det i hvert fald i disse dage

I vinter skal han have enten fleecedragten på med hue og handsker, eller flyverdragt med hue og handsker og hvis det bliver flyverdragten, så kommer han nok kun til at sove med sommerdynen i sleebeeen

Anmeld

7. oktober 2011

Sitrani

Jeg mener indenfor, når hun er vågen.... Jeg synes hun har kolde fingre når hun bare har en langærmet body på, og så bukser og strømper selvfølgelig.... men det blir lidt for meget med langærmet body og en cardigan udenpå, synes jeg...?

Anmeld

7. oktober 2011

Maja88

STN skriver:

Jeg mener indenfor, når hun er vågen.... Jeg synes hun har kolde fingre når hun bare har en langærmet body på, og så bukser og strømper selvfølgelig.... men det blir lidt for meget med langærmet body og en cardigan udenpå, synes jeg...?

nårh jamen det med de kolde fingre er nok hendes kredsløb ikke er optimalt endnu.. min har tit bare en langærmet body og strømpebukser på indenfor.. eller et par bukser udover strømpebukserne.. hun er en meget varm pige..

PT når hun skal udenfor sover hun i sine strømpebukser og body i en compipose udenfor.. og hun er VARM når hun kommer ind

Anmeld

7. oktober 2011

Clisolka

Isabella herhjemme på 11 mrd. er også en meget varm pige. I disse dage har hun kun en langærmet body og et par strømpebukser på, ellers koger hun over 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.