Sidst jeg skrev lidt om Emil herinde, var da han blev født og da han næsten er 5 ½ måned, tænkte jeg at jeg lige ville fortælle lidt om hvordan det går og vise ham frem

Vi er blevet velsignet med en dejlig, glad og veltilpas lille dreng og vi har kun oplevet en dag, hvor han var utilfreds og intet passede den lille herre og selv den dag var det ikke engang slemt
Vi er så heldige at han sover igennem om natten, fra ca. kl 20, hvor det tidligste han vågner er kl 3 og ofte først mellem 5 og 6, så det er jo dejligt. Så kommer han bare over i sengen til mig og bliver ammet og så sover vi lidt mere
Vi er også begyndt på skemad og det går også glimrende, han er frisk på at smage nyt og til frokost sætter han en hel portion majs- eller hirsegrød til livs, toppet med revet æble eller pære og til aftensmad får han kartoffelmos med enten gulerod eller broccoli i og det er også et hit

Så det hele går bare så godt med den lille guldklump, dog synes han ikke at det er nødvendigt at sove ret meget om dagen, hvilket da ville være lidt nemmere for moderen her, så hun kunne få lavet lidt lektier, men skal da ikke klage
Og så vokser han lige som han skal. Da han blev født målte han 54 cm og vejede 3660 g og da vi var til 5 mdrs undersøgelse var det 70 cm og 7830 g

Igår sad jeg med ham i mine arme og fik ham til at sove (det elsker han og moderen) og blev lidt vemodig ved tanken om at lige pludselig er han bare for stor til at ligge der

Heldigvis går der lidt endnu, førend det sker

Her er lidt billeder som lovet, der er lidt fra han lige var født og så er der også lige nogle helt nye billeder

Tak fordi i gad læse om mit guld