EKs. han kommer hjem fra arbejde, og efter en laaang dag med huslige pligter har man bare et lille håb om at han tager lillemanden lidt mens man skal lave mad? men nej, vupti væk er han ude i haven eller i skuret eller et helt tredje sted, med sine fyraftensbajere og så ser man ham stort set ik før maden fordi han liiiige skal ordne en masse (ligegyldige ting) fair nok han gerne vil ha en mental pause, men hvad med mor hvornår får mor nogensinde en mental pause??
Ja, sorry min mærkelige overskrift men jeg er snotforvirret.
Min kæreste gennem 1 år, er ik biologisk far til mit barn men har været der siden han var et par mdr. og været ''far''. da han ik ser sin rigtige far.
nu skal vi ha et fælles barn om en månedstid.
Sagen er den at det er mig der laver ALT herhjemme, jeg går os hjemme så der er mange af tingene som jeg med glæde tager mig af, da han jo skal arbejde. Men her render jeg rundt højgravid, med bækkenløsning, og tager lillemanden om natten, står op kl 5, giver morgenmad, gør klar til dagpleje, aflevere, gør rent, handler ind, laver mad, rydder op efter maden, bader drengen, putter ham osv osv. jeg ku blive ved.
Og det er så her hvor jeg ik ved om jeg overhovedet kan kræve noget af manden når nu han ik er den rigtige far, tænker på om han ville gøre mere hvis han var? og bliver der så forskel på de to drenge?
Kender i det, hvor at manden gør nogle ting som man bare ik kan gøre som mor??
Anmeld