Fertilitets app :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.472 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Eeeej, blev helt optaget i dag  Optaget af at man kan få en app til sin telefon der viser cykluser, ÆL osv  Det er jo så meget nemmere end at man skal sidde med sin kalender, lommeregner osv hver gang der er gået noget tid.

Jeg skrev min start og slut ind, vupti så regnede den resten ud . Den fortæller hvornår jeg skal "starte" mine ÆL-tests og hvornår jeg har ÆL, er ÆL ikke den samme som i appen så skriver jeg den bare ind og så husker den det alle de andre måneder  ..

Ved godt det er lidt at være facineret over hehe, men selv min kæreste har fået en på hans mobil så han kan følge med og så han ved hvad han "kan forvente" og hvornår vi skal sexe så han under ingen omstændigheder skal lave andre planer  hehe.

Ville bare lige dele min entusiasme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

CamillaSoefelt

Norman skriver:

Eeeej, blev helt optaget i dag  Optaget af at man kan få en app til sin telefon der viser cykluser, ÆL osv  Det er jo så meget nemmere end at man skal sidde med sin kalender, lommeregner osv hver gang der er gået noget tid.

Jeg skrev min start og slut ind, vupti så regnede den resten ud . Den fortæller hvornår jeg skal "starte" mine ÆL-tests og hvornår jeg har ÆL, er ÆL ikke den samme som i appen så skriver jeg den bare ind og så husker den det alle de andre måneder  ..

Ved godt det er lidt at være facineret over hehe, men selv min kæreste har fået en på hans mobil så han kan følge med og så han ved hvad han "kan forvente" og hvornår vi skal sexe så han under ingen omstændigheder skal lave andre planer  hehe.

Ville bare lige dele min entusiasme 

Smadder smart. Til iPhone? Hvad hedder app'en?

Anmeld

3. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

CamillaSoefelt skriver:

Smadder smart. Til iPhone? Hvad hedder app'en?

Det hedder period tracker, men der er en masse forskellige af dem  Den jeg bruger har et logo med en lyserød blomst der har en masse kronblade og en lille gul prik i midten ..

Så det er jo bare at finde den du syntes bedst om  jeg hentede først en, men den syntes jeg ikke så meget om at se på, så hentede den jeg har nu istedet 

Anmeld

5. oktober 2011

emmaemilie

PeriodTracker har jeg også! Og jeg elsker den!
Men den er ikke til at finde inde på AndroidMarket længere!?

Men der er rigtig mange, og de kan allesammen det samme, så det er meget fint!

Anmeld

5. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

EmmaEmilie skriver:

Hm, jeg hentede den her den anden dag på andriodmarket ? 

Anmeld

5. oktober 2011

BabyMiracle <3

EmmaEmilie skriver:

Man kan hente den der hedder "My Days" på adrioid .. 

Den er også super lækker..

Den brugte jeg meget da jeg ikke havde Iphone, også kan man også skrive ind hvornår man har haft sex osv osv  

Anmeld

7. oktober 2011

Peanut

Hmm er lidt ny med det der app's osv.. 

Hvordan downloader jeg den? Først til min PC og bagefter overfører den til min HTC? Eller kan jeg downloade direkte til min HTC? I så fald, hvordan gør jeg? 

Anmeld

7. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Peanut skriver:

Hmm er lidt ny med det der app's osv.. 

Hvordan downloader jeg den? Først til min PC og bagefter overfører den til min HTC? Eller kan jeg downloade direkte til min HTC? I så fald, hvordan gør jeg? 

Du skal gøre det på din telefon ..

Jeg har noget på min mobil der hedder "Market", ved ikke hvad din hedder, derinde kan jeg søge efter apps. Når jeg så har fundet den app jeg vil have, så trykker jeg på "hent", "download" eller lignende .. Og så burde den egentligt bare ligger på din telefon bagefter, det gør de i hvert fald på min

Anmeld

8. oktober 2011

Peanut

Norman skriver:

Du skal gøre det på din telefon ..

Jeg har noget på min mobil der hedder "Market", ved ikke hvad din hedder, derinde kan jeg søge efter apps. Når jeg så har fundet den app jeg vil have, så trykker jeg på "hent", "download" eller lignende .. Og så burde den egentligt bare ligger på din telefon bagefter, det gør de i hvert fald på min

Tak for det.. Fandt den via din hjælp 

Anmeld

8. oktober 2011

Miin'Baby'Mus

Peanut skriver:

Tak for det.. Fandt den via din hjælp 

Dejligt  glad for at jeg kunne hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.