Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor meget modermælkserstatning spiser/spiste jeres halvanden mdr gammel barn ad gangen? og hvor ofte?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvor meget modermælkserstatning spiser/spiste jeres halvanden mdr gammel barn ad gangen? og hvor ofte?
Det er lidt tid siden, men mener min datter spiste hver 3. time og så ca 60-90 ml ad gangen...
MetteS81 skriver: Det er lidt tid siden, men mener min datter spiste hver 3. time og så ca 60-90 ml ad gangen...
Okay Tak for hjælpen
Anonym skriver: Okay Tak for hjælpen
Velbekommen Men hvis din bebs spiser mere eller mindre så er det også helt ok! Så længe han/hun tager på så er alt som det skal være
min dreng spiste 200 ml 1-2 gange om dagen og de andre gange spiste han mellem 60 og 120. Og det var ca. hver 3. time.
MetteS81 skriver: Velbekommen Men hvis din bebs spiser mere eller mindre så er det også helt ok! Så længe han/hun tager på så er alt som det skal være
Ja okay. Han tager rigeligt på. SÅ vil bare høre hvad andre spiser
louisevl skriver: min dreng spiste 200 ml 1-2 gange om dagen og de andre gange spiste han mellem 60 og 120. Og det var ca. hver 3. time.
Okay, mange tak
Min datter spiste 7-9 flasker i døgnet hvor der var 120-160 ml. i hver gang..
Anonym skriver: Ja okay. Han tager rigeligt på. SÅ vil bare høre hvad andre spiser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128