Hej
Manden og jeg har været gift i fem år. Vi har to små på 4 og 2 år.
Nu skal vi så flytte til en lejlighed (vi lejer) i samme område som vi bor nu.
Og så har han fundet ud af, at det bare er mig og børnene som skal flytte. Han bedyrer, at han elsker mig, men at han har lyst til at savne mig et stykke tid, og at han er bange for, at vi kommer til at gå op og ned af hinanden og træde hinanden på fødderne og ødelægge forholdet. Det skal siges, at vi har haft et meget hårdt år sammen det sidste år. Skændtes osv. Og det har ingen af os det godt med, så vi er begyndt at gå til noget rådgivning. Det har også hjulpet en del, men vi er langt fra i mål endnu.
Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre. Jeg kan ikke tvinge ham til at flytte ind sammen med mig og ungerne, men jeg ved heller ikke, hvordan jeg skal klare at forholde mig til at være gift med en, som ikke vil bo sammen med mig? For mig er det en vigtig del af forholdet at leve hverdagen sammen, at vågne om morgenen og se den anden ligge der og sove endnu osv. Han siger så, at han stadig vil hente i ungerne i BH/DP, lave mad til dem og være der sammen med os, han vil bare ikke sove der. For mig bliver det meget tvetydig det hele. På den ene side vil han være sammen med os og på den anden side vil han ikke.
Er der nogen, som har noget erfaring med den slags situationer og kan hjælpe mig til at forstå, hvad som foregår?
Evn nogen som har et godt råd?
MVH en forvirret person som føler sig lidt svigtet....
Anmeld