Lygtefest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. januar 2009

Doktor Doolittle

var vi til i Theodors SFO i går sen eftermiddag/aften. Det var super hyggeligt Alle børnene havde lavet lygter af mælkekartoner og andet med små tændte cykellygter indeni, de stod overalt i skolegården og i festsalen, der var også pyntet med blomster, kaffe og kage var der til de store og de små bagte snobrød omkring et kæmpe bål
Der var simpelthen sådan en hyggeligt, afslappet, uformel stemning, børnene fik leget og vi voksne fik sladret og drukket kaffe
Nåja børnene havde også øvet på en lille sang, som de sang for os ude i skolegården under uret

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

fam.4xc

Doktor Doolittle skriver:

var vi til i Theodors SFO i går sen eftermiddag/aften. Det var super hyggeligt Alle børnene havde lavet lygter af mælkekartoner og andet med små tændte cykellygter indeni, de stod overalt i skolegården og i festsalen, der var også pyntet med blomster, kaffe og kage var der til de store og de små bagte snobrød omkring et kæmpe bål
Der var simpelthen sådan en hyggeligt, afslappet, uformel stemning, børnene fik leget og vi voksne fik sladret og drukket kaffe
Nåja børnene havde også øvet på en lille sang, som de sang for os ude i skolegården under uret

Tina

ej hvor lyder det super hyggeligt!!

Og så har jeg det så også lige super hyggeligt med navnet Theodor... har en boboer på plejehjemmet hvor jeg arbejder der hedder dette og er den rarest dejligest varme mand

Anmeld

28. januar 2009

Doktor Doolittle

fam.4xc skriver:

ej hvor lyder det super hyggeligt!!

Og så har jeg det så også lige super hyggeligt med navnet Theodor... har en boboer på plejehjemmet hvor jeg arbejder der hedder dette og er den rarest dejligest varme mand

IHHHHHH hvor hyggeligt, sådan en rar, dejlig, gammel mand bliver min søn Theodor helt sikkert også engang

Anmeld

28. januar 2009

ekzunz

Det lyder bare super-hyggeligt.
På vores ældste drengs skole (en specialskole i Lynge) holder de også lygtefest. Det er bare så hyggeligt. Der har ungerne også lavet lygter og så går alle i fælles flok ned til gadekæret hvor præsten kommer og fortæller en historie og alle børnene får lidt frugt. Så går vi tilbage til skolen og får varm suppe og kaffe. Det tager ikke mere end 1-2 timer, og er bare årets hyggeligtste begivenhed.
Skønt når skolerne gider at lave sådanne arrangementer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.