Garn købes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

MajseMaja

Mon der er nogen derude der ligger inde med nogle garnrester eller garnnøgler de ikke bruger som gerne vil sælge det til mig?

Jeg er nybegynder i hækling og har derfor blot brug for noget forskelligt garn, kvalitet og farve osv. er underordnet.

Håber håber..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Nettemor

MajseMaja skriver:

Mon der er nogen derude der ligger inde med nogle garnrester eller garnnøgler de ikke bruger som gerne vil sælge det til mig?

Jeg er nybegynder i hækling og har derfor blot brug for noget forskelligt garn, kvalitet og farve osv. er underordnet.

Håber håber..

hej

du kan tit få noget på tilbud i bilka og brugsen og generelt andre supermarkeder. det koster tit ikke mere end 15 kr for en nøgle garn. ved godt du siger du ikke behøver en hel nøgle da det bare er til at øve men jeg vil tro at det er billigere for dig i den sidste ende alligevel. selv om folk måske ikke vil have noget for det så skal det jo stadig sendes og det koster jo lidt og så skal du måske gi 5-8 kr for under en halv nøgle garn

bare et tip

Anmeld

6. oktober 2011

MajseMaja

nettemor skriver:

hej

du kan tit få noget på tilbud i bilka og brugsen og generelt andre supermarkeder. det koster tit ikke mere end 15 kr for en nøgle garn. ved godt du siger du ikke behøver en hel nøgle da det bare er til at øve men jeg vil tro at det er billigere for dig i den sidste ende alligevel. selv om folk måske ikke vil have noget for det så skal det jo stadig sendes og det koster jo lidt og så skal du måske gi 5-8 kr for under en halv nøgle garn

bare et tip

Ja det har du ret i. Kan være jeg bare skal holde øje når supermarkederne har nogle gode tilbud

Anmeld

6. oktober 2011

Ranarupta

Bilka er ret billig og det er fast sortiment.Og ellers har Søstrene Grenes lidt indimellem - også billigt.

Anmeld

6. oktober 2011

MajseMaja

Ranarupta skriver:

Bilka er ret billig og det er fast sortiment.Og ellers har Søstrene Grenes lidt indimellem - også billigt.

Tak for tippet, vil kigge efter det næste gang jeg kommer der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.