Børnehaven.......brok... langt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja altså... Sagen er den at min datter startede i børnehave i januar 2011, og det har ikke været den største succes....

I starten var hun i en "lille" børnehave, 5 måneder, inden hun skulle i den store børnehave, men pædagogerne er ekstremt dårlige til at tage imod....  Tænkte at det nok blev bedre og jeg måske forlangte for meget....

I juni startede hun så i den store børnehave....

Pædagogerne har tit så travlt med at snakke om weekender, fødselsdage, studenter osv osv osv---- De er så Skide dårlige til og komme og sige godmorgen..... Når vi kommer ind i fælles stuen og går imod stuen, hvor min datter går, ja vi ku være usynlige.....

Nogle gange 1/10 gange kommer der en og siger godmorgen.... Og synes virkelig det er for dårligt... Det er deres job og ha med de her børn at gøre....

Nå, har så mange gange været udefor at jeg er kommet hjem og har opdaget krads mærker, blå mærker i hovedet osv uden de har informeret om hva der er sket.... Hun fortæller så lidt selv, men kan jeg ik altid få en hel historie ud af....

Da hun startede der gjorde de meget ud af og sige at man sku komme og sige hvis de sagde noget hjemme, så tog de den i rundkredsen, hvis nogen blev drillet osv osv osv...

Så en dag gik jeg til en af dem på stuen og sagde hva hun havde sagt derhjemme .. blev total fejet af og pædagogen sagde at det ku der umuligt være noget i.... Okay.... Men altså regner heller ik med hun panisk fortæller ting for sjov.....  Og jeg synes godt hun ku sige at de måske ikke havde set det, men nok sku være opmærksomme på de to piger....

Siden den dag er vores samarbejde virkelig gået ned af bakke... For jeg synes det er MEGET for dårligt....

Jeg forlanger ikke en rapport minut for minut, men jeg vil sku gerne vide hvis hun er faldet af gyngen, kørt sammen med en anden på cykler, blevet slået eller hun har slået.....

Har selv været i institution, og vi gjorde meget ud af og snak sammen, så den der var tilbage ku fortæller hvis der var sket noget i løbet af dagen.....

Så jeg er rigtig ked af den her situation, at jeg aldrig helt ved hva der er sket osv.... Jeg overvejer og flytte mit barn, for synes jeg flere gange har sagt og gjort opmærksom på at jeg gerne vil vide hvis der er noget både den ene og den anden vej....for vi taler rigtig meget om dagen i børnehaven når hun kommer hjem, hva de har lavet, hvem hun har leegt med osv... Og jeg fortæller ALTID hvis der har været nogen konflikter herhjemme eller hvis tiden er træls eller god.... Så de ved hva der sker og måske kan tage lidt hensyn...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

AndreasMor84

Øv hvor er det ærgeligt, at du skal opleve disse ting.. Mit råd er at snakke med lederen om problemet først. Det er jo hendes ansvar at have gode medarbejdere

Anmeld

3. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg synes du skal snakke med jeg primære/kontakt pæd og fortælle du mangler kommunikation. Fortæl hvordan du har det, og at dit bliver udtryk for ikke at trives.

Ellers tag fat i jeres forældreråd Det er også hvad vi er der for. Til at tage forælreproblemer op til møderne og komme med forslag til hvordan det skal løses.

Du kan næppe være den eneste med problemer

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Nej.... Altså ved et par stykker der mere er utilfreds med aflevere og afhentnings situationen....

I fredags var der heller ingen der lige ku sige farvel, der havde de travlt med at snak også.... Så vi forduftede bare.... Gad slet ik begyndte og stå og skråle farvel osv....

Sagde det til hendesom tog imod os på stuen... Er hun min kontakt pædagog?

For der er en anden på stuen som både min datter og jeg falder bedre i hak med... men har ik inviet hende i det ...

Anmeld

3. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Nej.... Altså ved et par stykker der mere er utilfreds med aflevere og afhentnings situationen....

I fredags var der heller ingen der lige ku sige farvel, der havde de travlt med at snak også.... Så vi forduftede bare.... Gad slet ik begyndte og stå og skråle farvel osv....

Sagde det til hendesom tog imod os på stuen... Er hun min kontakt pædagog?

For der er en anden på stuen som både min datter og jeg falder bedre i hak med... men har ik inviet hende i det ...

Så snakker du med hende du har det godt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.