Hvor filan finder man...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. oktober 2011

Madam Blå

En sengeformindsker, der ikke koster 600 kr.?

Vuggen, som vi skulle have er åbenbart midt ud for mange år siden.. Så nu mangler vi temmelig akut en sengeformindsker til tremmesengen. Hun kan jo være her om fire uger, hende den lille

Jeg ville være rigtig glad, hvis den var hvis eller baby lyserød..

Håber på jeres gode råd, igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Vuggen, som vi skulle have er åbenbart midt ud for mange år siden.. Så nu mangler vi temmelig akut en sengeformindsker til tremmesengen. Hun kan jo være her om fire uger, hende den lille

Hvis du er lidt krea og ikke kan finde en, fik jeg anbefalet at man kunne lave en selv ved at købe en billig skummadras og skære til, og så lige smide noget stof om. - Det projekt magtede jeg dog ikke, men HVIS det nu var

Anmeld

3. oktober 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Hvis du er lidt krea og ikke kan finde en, fik jeg anbefalet at man kunne lave en selv ved at købe en billig skummadras og skære til, og så lige smide noget stof om. - Det projekt magtede jeg dog ikke, men HVIS det nu var

Jeg ville ønske at jeg kunne, men har ikke syet siden folkeskolen Så den går nok ikke... Men måske man kunne lokke et familiemedlem til det. Hmm - den må jeg lige tænke videre over

Det er jo syyygt dyrt at købe åbenbart.. Den koster jo lige så meget som tremmesengen.. Og jeg er sikker på, at jeg kan finde en vugge til under 600 kr. Så køber jeg hellere det, hvir jeg ikke kan finde en billigere sengeformindsker.

Anmeld

3. oktober 2011

Frøken J.

Madam Blå skriver:

Jeg ville ønske at jeg kunne, men har ikke syet siden folkeskolen Så den går nok ikke... Men måske man kunne lokke et familiemedlem til det. Hmm - den må jeg lige tænke videre over

Det er jo syyygt dyrt at købe åbenbart.. Den koster jo lige så meget som tremmesengen.. Og jeg er sikker på, at jeg kan finde en vugge til under 600 kr. Så køber jeg hellere det, hvir jeg ikke kan finde en billigere sengeformindsker.

Jeg havde det på samme måde - Synes det var lige omstændigt nok alligevel

Men ja, de er helt vildt dyre! Er ret glad for jeg fandt en tyk sengerand herinde, for det er jo helt vanvittigt. Men har du prøvet at kigge på DBA og sådan noget? Ja, klassisk tip, I know, men det er da forsøget værd

Anmeld

3. oktober 2011

Mor til 2 drenge og 2 piger

Jeg syer selv en forminsker godt nok til min barnevogn, da vores søn skulle til at bruge sele.

Jeg købte noget skumgummi (som butiken skar til mig i den størrelse jeg ville have )og noget lagnlærred. Det er super ment, hvad jeg gav for det kan jeg ikke huske nemlig 10 år siden men det var ikke ret dyrt.

Anmeld

3. oktober 2011

AndreasMor84

Madam Blå skriver:

Ellers kan du jo bare bruge liften til at sove i.. den kan jo fint stå i tremmesengen Så sparer I også de penge

Anmeld

3. oktober 2011

henh01

jeg lavede min selv netop fordi jeg bar for nærrig til at give 600 kr for en. Jeg havde tilfældigvis en skummadras til overs og skar den til og syede ud af et hvidt lagen betræk dertil. Det fungerede fint og tog ikke så lang tid igen.

Anmeld

3. oktober 2011

Madam Blå

Frøken J. skriver:

Jeg havde det på samme måde - Synes det var lige omstændigt nok alligevel

Men ja, de er helt vildt dyre! Er ret glad for jeg fandt en tyk sengerand herinde, for det er jo helt vanvittigt. Men har du prøvet at kigge på DBA og sådan noget? Ja, klassisk tip, I know, men det er da forsøget værd

Jeg har været på dba og på guloggratis - uden held desværre Men må bare se, om jeg kan lokke kærestens mormor til at sy en

Anmeld

3. oktober 2011

Madam Blå

Mor til 2 drenge og 2 piger skriver:

Jeg syer selv en forminsker godt nok til min barnevogn, da vores søn skulle til at bruge sele.

Jeg købte noget skumgummi (som butiken skar til mig i den størrelse jeg ville have )og noget lagnlærred. Det er super ment, hvad jeg gav for det kan jeg ikke huske nemlig 10 år siden men det var ikke ret dyrt.

Ja, må se om jeg kan få sviger-mormor til at sy en Kan slet ikke sy selv.

Men tror også der er mange penge at spare, hvis man selv syer den

Anmeld

3. oktober 2011

Madam Blå

Solstråle2011 skriver:

Ellers kan du jo bare bruge liften til at sove i.. den kan jo fint stå i tremmesengen Så sparer I også de penge

Ja, det kunne vi Jeg vil bare så gerne have en seng til hende også. Selvom hun måske ikke kommer til at bruge den til at starte med. Men ser om jeg ikke kan lokke en til at sy for mig. Det suges at være meget billigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.