ja hvor ofte ville i teste hvis i var i min situation.... og dem der har været i samme situation... hvor tit tæster i??
min situation ser således ud (til dem der ikke kender den
)
jeg har pco, dvs. jeg har ikke naturlig ÆL, og derfor bløder jeg i øst og i vest, og kan jo derfor ikke vente til den udebliver... for sidste gang kom den ikke i 3 md.
jeg er startet i behandling med Metforminn, der måske skulle få min cyklus til at blive normal. samtidig får jeg alternativ behandling (akupunktur) der skulle kunne hjælpe med at få en cyklus og gøre det nemmere at blve gravid.
jeg bliver behandlet med akupunktur hver søndag... så jeg kunne teste hver søndag... pillerne jeg spiser kommer i pakker af 100. dvs. at jeg har nok pakker til 33 dage... så jeg kunne teste hver gang jeg er ved at være færdig med en pakke?
jeg kunne også teste hver dag... men det er godt nok dyrt...
jeg har pga. behandlingerne småkvalme og opkast, bryst spændinger, andreledes spise vaner... så jeg kan ikke rigtig teste "når" jeg får syntomer...
nogle der har gode forslag til hvor tit det vil være passende at teste? for jeg er helt på bar bund... tester lidt når jeg har lyst... men jeg har buf for at få det lidt i system...
Anmeld