Brug af barnevogn i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

Clisolka

Vi kom til at snakke om herhjemme, om vuggestuen kan/må bruge vores barnevogn til andre børn? 

Vi har barnevognen stående i vuggestuen, så Isabella kan få sin formiddagslur i den (mest pga. tryghed efter hun er startet). Den kommer selvfølgelig med hjem hver dag, når hun bliver hentet. 

Må de bruge den til andre børn hvis de skal sove? Eller hvis de f.eks. skal ud og gå en tur? Er der nogle af jer der ved det....

Fortsat god søndag aften til alle i stuerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Maja_4000

Ved ikke om de MÅ .. Men jeg tror ikke de gør det .. Det gør de i hvert fald ikke hvor min mor arbejder

Anmeld

2. oktober 2011

132319

Hjalte havde sin barnevogn med i vuggestue og den blev ikke brugt til andre. Jeg tog den dog også med hjem hver dag

Anmeld

2. oktober 2011

Clisolka

Maja_4000 skriver:

Ved ikke om de MÅ .. Men jeg tror ikke de gør det .. Det gør de i hvert fald ikke hvor min mor arbejder

Jeg tror heller ikke de gør det, jeg har i hvert fald ikke mistanke 

Anmeld

2. oktober 2011

Clisolka

132319 skriver:

Hjalte havde sin barnevogn med i vuggestue og den blev ikke brugt til andre. Jeg tog den dog også med hjem hver dag

Ja, vi tager den også med hjem hver dag - den er lidt svær at undvære, når vi ikke har bil 

Anmeld

2. oktober 2011

Toshiba

Babymor2010 skriver:

Vi kom til at snakke om herhjemme, om vuggestuen kan/må bruge vores barnevogn til andre børn? 

Vi har barnevognen stående i vuggestuen, så Isabella kan få sin formiddagslur i den (mest pga. tryghed efter hun er startet). Den kommer selvfølgelig med hjem hver dag, når hun bliver hentet. 

Må de bruge den til andre børn hvis de skal sove? Eller hvis de f.eks. skal ud og gå en tur? Er der nogle af jer der ved det....

det er da privat ejendom - jeg var blevet TOSSET hvis andre havde brugt min vogn - uden at spørge.. man forventer da heller ikk andre låner ens barns sko osv

Anmeld

2. oktober 2011

Clisolka

Toshiba skriver:

det er da privat ejendom - jeg var blevet TOSSET hvis andre havde brugt min vogn - uden at spørge.. man forventer da heller ikk andre låner ens barns sko osv

Ja, de kan da i det mindste spørge om lov, hvis de bruger den - men det tror jeg nu heller ikke de gør 

Anmeld

2. oktober 2011

K&S

Babymor2010 skriver:

Det tror jeg ikke de gør, de har jo vogne til det antal børn, der skal sove i institutionen - og jeg tror helt bestemt ikke, de villle bruge den til tur, der vil de nok bruge en tvillingevogn, så flest mulige børn kan sidde ned

Anmeld

2. oktober 2011

Clisolka

K&S skriver:

Det tror jeg ikke de gør, de har jo vogne til det antal børn, der skal sove i institutionen - og jeg tror helt bestemt ikke, de villle bruge den til tur, der vil de nok bruge en tvillingevogn, så flest mulige børn kan sidde ned

De er lidt i underskud med vogne, så det er derfor vi besluttede at hun skulle sove i sin egen - også for trygheden efter hun startede 

Men vi har ikke mistanke til at de bruger den. Det var bare noget vi kom ind på tidligere 

Anmeld

2. oktober 2011

Tullemuzz

Troede alle vuggestuer havde egne vogne til børnene det havde de ihvertfald i den jeg var i praktik i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.