Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor finder jeg nogle armygrønne bukser der minder om dem her?
har prøvet smartgirl.dk, veromoda.dk og assos.dk..
dem på billedet er desværre ikke i min størrelse..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bøgelund skriver: hvor finder jeg nogle armygrønne bukser der minder om dem her? har prøvet smartgirl.dk, veromoda.dk og assos.dk.. dem på billedet er desværre ikke i min størrelse..
Jeg har to par der ligner fra Villa og Vero Moda Hvad str. er du?
Georgia skriver: Jeg har to par der ligner fra Villa og Vero Moda Hvad str. er du?
M / 38.. nogen du har til salg?
Superdry laver nogle der minder om ved jeg.
Kig evt på deres store superdry.com
L.J.L skriver: Superdry laver nogle der minder om ved jeg. Kig evt på deres store superdry.com
der er ikke nogen derinde.. ellers tak..
Vila
Charlotte89 skriver: Vila
fysisk eller net?
bøgelund skriver: der er ikke nogen derinde.. ellers tak..
Jeg har set nogle der ligner dem der rigtig meget, i Dansk Factory Outlet i Vejle. Mener det er Sisters Point der har lavet dem.Kan dog ikke finde dem, på Sisters Poitns hjemmeside, og Outlet har ikke billeder af deres tøj på hjemmesiden :/
bøgelund skriver: fysisk eller net?
Åh, ved ikke med nettet, har desværre ikke kigget. Men jeg har selv købt et par (for ikke så lang tid siden) der ligner dem på billedet rigtig meget inde i Vila butikken i Aalborg
Simon's moar <3 skriver: Jeg har set nogle der ligner dem der rigtig meget, i Dansk Factory Outlet i Vejle. Mener det er Sisters Point der har lavet dem.Kan dog ikke finde dem, på Sisters Poitns hjemmeside, og Outlet har ikke billeder af deres tøj på hjemmesiden :/
okay. tusind tak. vi har en sisters point i Odense, så der vil jeg prøve..
mange tak..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128