HJÆLP er det et tigerspring ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.888 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

MorTil4<3

vores ellers normalt sødeste og degligste dreng i verdenen på 14 måneder, er de sidste 3 dage ved at gå os direkte på nerverne
han bliver ked af det over INGENTING! han kan fare rundt og lege som han plejer og pludselig skriger han op og græder
han har lært at gå her for 4 uger siden, og siden self er han blevet mere og mere selvstændig og vil alting selv! dvs at hvis vi vil ud at gå tur, så insistere herren på at han SKAL gå også, og han vil IKKE holde os i hænderne, og det vil jeg alså have når vi går så tæt op af vejen, herren bliver igen sur og skriger op og græder . . . .
han har bare været i så dårlig humør i 3 dage, og samtidigt tror jeg også at kindtænderne gør nas, for han savler extremt som han ikk plejer, og han bliver ved at tage sig til munden og pive
han vågner op til 4 gange i løbet af aftenen og skal lige trøstes og så sover han igen, og normalt sover han extremt godt, omkring til kl 9 om formiddagen, men så på det sidste er han vågnet allerede kl 6-7 tiden
det største problem er nok bare at det smitter lige af på mig jeg er gravid, og der skal derfor ikk meget til før jeg bryder sammen, og jeg er desværre god til at blive hurtig sur, og det bliver jeg bare ked af bagefter for han skal jo ikk blive ked af det over jeg bliver knotten og ja øv alså . .
jeg ved ik hvad jeg ville med det her, men det er bare sp træls når man er vant til at have en helt helt anden dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Janni.

Puha det lyder hårdt  

Jeg ved desværre ikke om det er et tigerspring, men vil ikke gå fra din tråd uden et stort 

Håber jeres søn snart vender tilbage til sit gamle jeg 

Anmeld

2. oktober 2011

Janni.

Hov jeg fandt lige dette.. Der er et tigerspring ved 55 uger, så det kan jo godt være det, han gennemgår nu 

http://www.mama.dk/sitecore/content/websites/mama,-d-,dk/Forside/Baby/Udvikling/Tigerspring%2055%20uger.aspx

Anmeld

2. oktober 2011

Tulle28

Det tror jeg det er, vi har været det samme igennem i samme alder. Det bedste du kan gøre er at finde al din tålmodighed frem og lad for Guds skyld være med at blive sur- det er en alder hvor de vil en masse, men deres evner rækker ikke så langt endnu og sprogligt kan de ikke udtrykke sig. Så man kan jo egentlig godt forstå de er frustrerede. Det er en fase som I begge skal igennem på bedste vis, og du skal nok få din søde dreng igen:-) Kram

Anmeld

2. oktober 2011

merle2010

min pige på 16 mdr er nøjagtig ligesom din søn hun skriger hele tiden, gider ikke rigtig lege og er totalt pylret.. hun kaster sig ned på gulvet når hun får et nej og er i det hele taget rigtig streng..

hun er ved at få 3 tænder på en gang, så det kan godt være derfor.. de er alle 3 lige brudt igennem tandkødet..

jeg prøver at være sød og tålmodig, men det kan sku godt være svært når de er sådan.. og hun kan ikke engang komme i vuggestue pågrund af feber pågrund af de skide tænder..

kæmpe stort  til dig.. jeg ved hvordan det er..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.