vores ellers normalt sødeste og degligste dreng i verdenen på 14 måneder, er de sidste 3 dage ved at gå os direkte på nerverne

han bliver ked af det over INGENTING! han kan fare rundt og lege som han plejer og pludselig skriger han op og græder

han har lært at gå her for 4 uger siden, og siden self er han blevet mere og mere selvstændig og vil alting selv! dvs at hvis vi vil ud at gå tur, så insistere herren på at han SKAL gå også, og han vil IKKE holde os i hænderne, og det vil jeg alså have når vi går så tæt op af vejen, herren bliver igen sur og skriger op og græder . . . .

han har bare været i så dårlig humør i 3 dage, og samtidigt tror jeg også at kindtænderne gør nas, for han savler extremt som han ikk plejer, og han bliver ved at tage sig til munden og pive

han vågner op til 4 gange i løbet af aftenen og skal lige trøstes og så sover han igen, og normalt sover han extremt godt, omkring til kl 9 om formiddagen, men så på det sidste er han vågnet allerede kl 6-7 tiden

det største problem er nok bare at det smitter lige af på mig

jeg er gravid, og der skal derfor ikk meget til før jeg bryder sammen, og jeg er desværre god til at blive hurtig sur, og det bliver jeg bare ked af bagefter

for han skal jo ikk blive ked af det over jeg bliver knotten og ja øv alså . .
jeg ved ik hvad jeg ville med det her, men det er bare sp træls når man er vant til at have en helt helt anden dreng
Anmeld