er hvad jeg har været til (igen) i dag...
for en uge siden startede jeg til alternativ behandling, hos en af min mors gode veninder der har hjulpet mig med mange andre ting før... hun er super dygtig og er både zoneteapeut og akupunktør...
jeg får en masse nåle i kroppen, 1 gang om ugen (det var så 2 gang i dag) og skal ligge med dem i, i 30 min. og slappe af... og jeg reagere rigtig godt/meget på det...
indtil videre er der sket følgene og bemærk det var efter første behandling:
1. kvalme og opkast(opkast var kun første dag), (meget normalt når der bliver rodet med hormorner)
2. lyst til søde sager lige som når jeg skal ha min mens.
3. humør svingninger (mere end normalt)
4. ændringer i mit spise mønster, det vil sige at jeg er mere sulten om morgnen end om aftenen hvor det normalt har været stik modsat.
samtidig med nålene har jeg fået nogle selvbehandlings zoner, i ansigtet, fra et nyt kursus hun har været på... super spændende... dem skal jeg så selvbehandle mig selv med nogle gange om dagen...
hun har hjulpet flere par, der var barnløse både nogle der ikke havde været i behandling og nogle som behandlings systemet havde opgivet...
jeg sys det virker rigtig spændende og glæder mig til at se om der kommer gevinst 
nogle andre der har prøvet alternativ behandling? hvor det er gået godt eller skidt?? skeptikkere har selvfølgelig også lov at være med 
Anmeld