Hvad mangler jeg til min barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg har købt en emmaljunga, en madras til, et lagen, en lift, en liftmadras, et liftlagen. Hvad mangler jeg? skal jeg have en ekstra dyne til barnevognen? eller kan jeg bruge den baby sover med? skal have et vinterbarn, så hvad er mest praktisk? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

birthee

regnslag og fluenet... og jeg har en dyne både til seng og til barnevogn, da jeg ikke gider flytte frem og tilbage... babyalarm???

Anmeld

2. oktober 2011

banditten2011

Anonym skriver:

Jeg har købt en emmaljunga, en madras til, et lagen, en lift, en liftmadras, et liftlagen. Hvad mangler jeg? skal jeg have en ekstra dyne til barnevognen? eller kan jeg bruge den baby sover med? skal have et vinterbarn, så hvad er mest praktisk? 

jeg regner med mit barn ska sove i liften til at starte med og ikk sengen.. så jeg har kun 1 dyne til at starte med

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

birthee skriver:

regnslag og fluenet... og jeg har en dyne både til seng og til barnevogn, da jeg ikke gider flytte frem og tilbage... babyalarm???

Okay, men jeg vil ikke have baby sover i den, så det er kun til når vi er rundt. Så babyalarm køber jeg ikke dertil.Okay, så en ekstra dyne?

Anmeld

2. oktober 2011

Anonym trådstarter

banditten2011 skriver:

jeg regner med mit barn ska sove i liften til at starte med og ikk sengen.. så jeg har kun 1 dyne til at starte med

Okay,

Anmeld

2. oktober 2011

Clisolka

Vi købte en ekstra babydyne - hvis nu uheldet var ude og den ene skulle vaskes. Til at starte med brugte vi kun den ene i barnevognen, hvilket vi stadig gør 

Anmeld

2. oktober 2011

TaAsJu

Godt råd.. 2 dyner.. hvis ja uheldet er ude.. det kan være gylp eller andet godt!!!! jeg har 3 en til sengen en til barnevognen og bare en ekster.. vi havde selv to og arvede en og har til tider prist mig lykkelig... Og jeg har ikke engang haft gylpe barn

Anmeld

2. oktober 2011

Fenja09

Vil råde dig til at have to dyner, da bebs kan gylpe eller andet som gør at du skal vaske dynen og i mellem tiden vil du så mangle en du kan bruge.

Vi har en dundyne og en sommerdyne.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.