Blodprøver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

grinny

Da jeg var hos min gynækolog sagde hun at jeg skulle ha taget blodprøver i starten af min næste mens. Jeg fik den så igår og kan jo så først få taget dem imorgen, er der så gået for lang tid? Eller er det okay at de først bliver taget på 3. dagen?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

fnuggi

vil lige høre hvad det er for en blodprøve du skal ha taget i hvad forbindelse 

Anmeld

2. oktober 2011

grinny

Jamen det er sådan en all around blodprøve hvor der skal tjekkes mit testosteron tal, sukkersyge og en masse andet, kan ikke lige huske det hele, men de skal bruge den til at se om de kan finde grunden til at jeg ikke kan blive gravid

Anmeld

2. oktober 2011

Kay

grinny skriver:

Jamen det er sådan en all around blodprøve hvor der skal tjekkes mit testosteron tal, sukkersyge og en masse andet, kan ikke lige huske det hele, men de skal bruge den til at se om de kan finde grunden til at jeg ikke kan blive gravid

jeg har lige været igennem de prøver og fik afvide de skulle tages på 2-4 dagen

Anmeld

2. oktober 2011

grinny

Kay skriver:

jeg har lige været igennem de prøver og fik afvide de skulle tages på 2-4 dagen

Det lyder godt for så kan jeg jo godt nå det

Anmeld

2. oktober 2011

Kay

grinny skriver:

Det lyder godt for så kan jeg jo godt nå det

dejligt

Anmeld

3. oktober 2011

baby78

Håber du har nået det i dag ;o)

På OUH siger de den skal tages 2 cyklusdag. Falder den i weekenden, så skal de tages på enten 1 eller 3 dag ). 

Anmeld

3. oktober 2011

Masig

Min gyn skrev på 2-5. dagen i det brev jeg fik... Jeg har bestilt tid til 4. dagen, da det var den eneste dag min læge havde tid, så håber det er tidsnok... Tror 3. dagen er helt ok...

Anmeld

3. oktober 2011

grinny

engel78 skriver:

Håber du har nået det i dag ;o)

På OUH siger de den skal tages 2 cyklusdag. Falder den i weekenden, så skal de tages på enten 1 eller 3 dag ). 

Jeg har fået taget den idag, så håber det går 

Anmeld

3. oktober 2011

grinny

Masig skriver:

Min gyn skrev på 2-5. dagen i det brev jeg fik... Jeg har bestilt tid til 4. dagen, da det var den eneste dag min læge havde tid, så håber det er tidsnok... Tror 3. dagen er helt ok...

Det er sjovt der er så meget forskel på hvornår den skal tages, men fik i hvert fald taget den idag så det burde være godt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.