Opdate!!! udslæt over det hele!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.071 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. oktober 2011

Mor1012

Røde prikker over hele kroppen!! og man kan mærke dem, Lidt..

jeg opdagede det igår da vi kom hjem fra dagpleje.

hvad kan det være ?

de er over det hele, på størrelse med et knappenåls hoved, Nogle er mindre.. de ses tydeligst på arme og fødder

opdate!!!!

HER TIL MORGEN ER DET BLEVET BEDRE PÅ MAVEN.. MEN BENENE ER VÆRRE!!! NU ER DER KOMMET SMÅ HMM JAA SÅR , TØRRE SÅR.

DER ER STADIG SMÅ SMÅ SMÅ RØDE PRIKKER OVER DET HELE PÅ ARME OG BEN, OG LIDT ANSIGT.

MAN BLIVER FØRST VACCINERET MOD MÆSLINGER, FÅRESYGE OG RØDE HUNDE NÅR MAN ER 15MDR. EMILIE ER 10 MDR

hvad kan det dog være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

henh01

Min søn har lige fået skoldkopper og der har han også mini knopper på nærmest hele kroppen..

Hvis det er mæslinger eller des lignende så vil dit barn være meget medtaget så er hun frisk og rørig ville jeg ikke være bekymret.

Anmeld

2. oktober 2011

Mor1012

henh01 skriver:

Min søn har lige fået skoldkopper og der har han også mini knopper på nærmest hele kroppen..

Hvis det er mæslinger eller des lignende så vil dit barn være meget medtaget så er hun frisk og rørig ville jeg ikke være bekymret.

her er et billede af det som det lignede igår

nu er det ikke så slemt længere, men der tørre sår røde agtige, på ben. på størrelse med knappenåls hoved

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. oktober 2011

Maja_4000

Hold da op Sådan så mine skoldkopper altså ikke ud :b

Men jeg ved dog ikke , om det er skoldkopper eller ej .. Ring til vagtlægen , hvis du er bekymret God bedring med hende (:

Anmeld

2. oktober 2011

Toshiba

Emilie2010 skriver:

hvad kan det være ?

de er over det hele, på størrelse med et knappenåls hoved, Nogle er mindre.. de ses tydeligst på arme og fødder

opdate!!!!

HER TIL MORGEN ER DET BLEVET BEDRE PÅ MAVEN.. MEN BENENE ER VÆRRE!!! NU ER DER KOMMET SMÅ HMM JAA SÅR , TØRRE SÅR.

DER ER STADIG SMÅ SMÅ SMÅ RØDE PRIKKER OVER DET HELE PÅ ARME OG BEN, OG LIDT ANSIGT.

MAN BLIVER FØRST VACCINERET MOD MÆSLINGER, FÅRESYGE OG RØDE HUNDE NÅR MAN ER 15MDR. EMILIE ER 10 MDR

hvad kan det dog være

syntes det ligner mæslinger - afsted til lægen

Anmeld

2. oktober 2011

Mor1012

det ligner nu, små blæner... meget små

man kan dog godt mærke dem

hun er ikke syg, hun er som hun plejer at være

Anmeld

2. oktober 2011

Valle81

Emilie2010 skriver:

det ligner nu, små blæner... meget små

man kan dog godt mærke dem

hun er ikke syg, hun er som hun plejer at være

Hejsa,

Prøv lige at google hånd mund og fodsyge:0)

Det havde min søn her for et par uger siden - det kunne godt lyde som dette. Efter de røde knopper,som sådan ligger under huden, så bliver det til sådan små vabler under huden - de ses mest på hænder og fødder.

Der har været epedimi af det omkring hvor vi bor - her i Viborg:0)

Christina

Anmeld

2. oktober 2011

Mor1012

Valle81 skriver:

Hejsa,

Prøv lige at google hånd mund og fodsyge:0)

Det havde min søn her for et par uger siden - det kunne godt lyde som dette. Efter de røde knopper,som sådan ligger under huden, så bliver det til sådan små vabler under huden - de ses mest på hænder og fødder.

Der har været epedimi af det omkring hvor vi bor - her i Viborg:0)

Christina

ja det kunne godt ligne den sygdom faktisk.. men heldigvis er den ganske ufarligt...

dog ved jeg ikke om hunskal i dagpleje imorgen så :/

Anmeld

2. oktober 2011

SussieThyssen

Emilie2010 skriver:

hvad kan det være ?

opdate!!!!

hvad kan det dog være

Ligner tungen et hindbær..altså er rød og boblet??

Anmeld

2. oktober 2011

saxa

Jeg synes det ligner et herpes udbrud.. Og hvis hun ikke er yderligere præget af det, tror jeg sagtens du kan tage den med ro, men nok en god ide at tage et smut omkring lægen i morgen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.