Nøgen foran sine born?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2009

Diana...

Janep skriver:

jah nemlig

Da jeg læste spørsmålet tæmkte jeg det var da et mærkelgt spørsmål, for hos os er det bare normalt at man ser sine forældre nøgne.

Da jeg var lille rendte jeg tit nøgen rundt ude i haven, vi boede så godt nok også på landet ´, men jeg sys der var sååh dejligt

Ja det samme her. og sådan skal min lille dreng os ha det når han kommer til verden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

Janep

Diana/Claus skriver:

Ja det samme her. og sådan skal min lille dreng os ha det når han kommer til verden.

jah os min datter

Li så snart det er varmt nok til det køber vi et lille badebasing og så kan hun rende rundt i haven og lege
Vi bor nemlig også på landet og vi bor så langt ude at faktisk også far og mor kunne rende nøgne uforstyret rundt

Anmeld

28. januar 2009

Diana...

Janep skriver:

jah os min datter

Li så snart det er varmt nok til det køber vi et lille badebasing og så kan hun rende rundt i haven og lege
Vi bor nemlig også på landet og vi bor så langt ude at faktisk også far og mor kunne rende nøgne uforstyret rundt

Ihh hvor dejligt. gad os godt og bo rigtig ude på landet med en masse dyr og børn vi bor på landet bare med naboer.

Knus

Anmeld

28. januar 2009

charlottekri

Da jeg boede hjemme, var der heller ingen hæmninger ved at gå nøgen rundt... men efter jeg er flyttet hjemmefra og har haft mine mindre brødre på weekend (efter de er kommet i puperteten) har de da også rendt rundt i mit hjem nøgne og jeg må da indrømme at det er noget man lige skal vænne sig til... men det er jo også bare fordi jeg ikke er vant til det mere (altså udover mig og min mand), men jeg er da sikker på at der også bliver fri stemning hjemme hos os selvom min datter bliver større

Anmeld

28. januar 2009

Honningblomst

Kan huske og se på billeder at vi som små også var nøgne i haven og ved stranden....og det samme er mine drenge. Det er da så naturlligt...
knus..

Anmeld

28. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Kan huske og se på billeder at vi som små også var nøgne i haven og ved stranden....og det samme er mine drenge. Det er da så naturlligt...
knus..

Ja og det var fantastisk det kan jeg os huske og har en mill billeder af det... Man føler sig så fri.

Anmeld

28. januar 2009

ekzunz

Herhjemme har vi også et helt naturligt og afslappet forhold til nøgenhed.
De 3 store drenge begyndte dog at blive blufærdige da de kom i puberteten, og jeg render da heller ikke nøgen rundt foran dem længere. Jeg er trods alt ikke deres mor, og jeg kan mærke at de bliver blufærdige hvis jeg ikke har nok tøj på.....så jeg tager selvfølgelig hensyn. De 2 små render som regel nøgne rundt - og de må også gerne komme med deres storebrødre i bad osv - der er ingen blufærdighed den vej rundt.

Jeg har en enkelt gang med en tidligere kæreste været på en nudist strand - det synes jeg så var en smule for megen nøgnehed til mig....

Anmeld

28. januar 2009

Janep

Diana/Claus skriver:

Ihh hvor dejligt. gad os godt og bo rigtig ude på landet med en masse dyr og børn vi bor på landet bare med naboer.

Knus

ja det er os bar rigtig dejligtt

Desvære har vi ingen dyr da vi bor til leje og udlejerne tillader ikke dyr. Dog gik de med til at jeg måtte få min kat med da vi flyttede herud

Anmeld

28. januar 2009

monstar99

ved ikke om hvorfor jeg synes det ulækkert, men det har jeg altid synes er meget forkert at rende nøgen rundt.
Også selvom jeg er opvokset i en fam. hvor det var normalt at se hinanden nøgne, rende topløs rundt om sommeren osv. (boede på landet.)
Hvilket jeg aldrig selv har gjort.

Bor til leje i et boligblok hvor sidste sommer var der flere børn der rendte nøgne rundt på legepladsen, synes det er ulækkert.

kan godt være man er født nøgen og det er "naturligt" men jeg gider ikke se på det.

måske er det fordi jeg er blevet sexualtmisbrugt som barn. ved care min søn ikke skal rende rundt med røven bar.

Anmeld

28. januar 2009

Honningblomst

monstar99 skriver:

ved ikke om hvorfor jeg synes det ulækkert, men det har jeg altid synes er meget forkert at rende nøgen rundt.
Også selvom jeg er opvokset i en fam. hvor det var normalt at se hinanden nøgne, rende topløs rundt om sommeren osv. (boede på landet.)
Hvilket jeg aldrig selv har gjort.

Bor til leje i et boligblok hvor sidste sommer var der flere børn der rendte nøgne rundt på legepladsen, synes det er ulækkert.

kan godt være man er født nøgen og det er "naturligt" men jeg gider ikke se på det.

måske er det fordi jeg er blevet sexualtmisbrugt som barn. ved care min søn ikke skal rende rundt med røven bar.

For pokker da søde ven, det er da derfor du har det sådan og det ved du godt selv, ikke??...men det er da synd hvis du overfører dit unaturlige forhold til din krop, til din søn.
Har du fået bearbejdet det hele godt og grundigt vha en psykolog eller anden terapeut.
Der er INTET ulækkert i en nøgen krop...både din og din søns krop er smuk og helt rigtig og på ingen måde forkert eller ulækkert.
Det der er ulækkert og forkert er mennesker der misbruger andre...
De bedste og mest forstående tanker..
Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.