brugt til dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. oktober 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
4kløver skriver:

Hold da op det er billigt.

Ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
3. oktober 2011

Drømme

sommerbarn<3 skriver:

nogen der kunne bruge 4 sække tøj str. 50 - 86, en skråstol, en babybjørn bæresæle, lift og en emmaljunga klapvogn? standen er fin. det mindste tøj som nyt, skråstol som ny.

1000,- for det hele.

skal hentes i svendborg.

Tror desværre ikke vi kan komme forbi Svendborg alligevel.. Det er voldsomt billigt, og ville virkelig gerne købe det, men vi har ikke råd til at tage turen forbi Svendborg for det

Kæresten ville nok også være lettere at overtale hvis vi vidste det bliver en dreng, men det har vi valgt, ikke at vide..

Håber du finder en køber, for det er skisme godt billigt

Anmeld

3. oktober 2011

MLT

sommerbarn<3 skriver:

Jeg er også interesseret i klapvognen, så hvis du vil sælge separat, så sig endelig til :-)

Anmeld

3. oktober 2011

sommerbarn<3

EmmaJosephine skriver:

Jeg er også interesseret i klapvognen, så hvis du vil sælge separat, så sig endelig til :-)

Jamen det kommer lidt an på hvad du vil give?

Min mand har pusset den op, så der er stort set ikke noget rust på den, sætter flere billeder ind imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.