Hvad skal jeg give ham på.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

Mikkel's mor <3

hej i skønne tøser

min søn ligger med feber og svinger mellem 38-39 og har gjort det hele natten, så han har ikke rigtig sovet, og det har mor altså heller ikke  Jeg har nu givet ham 2 ml panodil junior til at sove på. overvejer at putte han i barnevognen men hvad skal jeg give ham på, for at han ikke får det for varmt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

lisesp83

Er det ikke noget med, at det er bedst at holde dem indendørs, når de har feber?

Jeg er ikke sikker, håber der er nogle der vil og kan give dig svar

God bedring med ham

Anmeld

1. oktober 2011

Mikkel's mor <3

lisesp83 skriver:

Er det ikke noget med, at det er bedst at holde dem indendørs, når de har feber?

Jeg er ikke sikker, håber der er nogle der vil og kan give dig svar

God bedring med ham

jo det kan godt være at du har ret i det. (: syntes bare det er ALT for varmt herinde.. Tak for dit svar..

Anmeld

1. oktober 2011

lisesp83

Mikkel's mor <3 skriver:

jo det kan godt være at du har ret i det. (: syntes bare det er ALT for varmt herinde.. Tak for dit svar..

Kan godt følge dig.

Det er svært til tider.. Kan han ikke sove indenfor, evt bare i en ble? De siger jo, at når de har feber, så er det bedst de har så lidt tøj på, som muligt.

Anmeld

1. oktober 2011

Mikkel's mor <3

lisesp83 skriver:

Kan godt følge dig.

Det er svært til tider.. Kan han ikke sove indenfor, evt bare i en ble? De siger jo, at når de har feber, så er det bedst de har så lidt tøj på, som muligt.

Har samlet kravlegården, så den står inde i stuen, med åben dør, så der kommer lidt luft ind

Anmeld

1. oktober 2011

Gi ham en løs heldragt på, uden noget andet.. Det plejer  jeg at gøre når Lisa har haft feber! 

Og de må godt sove ude, bare de ikke får træk og ikke ligger for varmt!  Jeg ringede nemlig og spurgte min læge!

Stine og Lisa.

Anmeld

1. oktober 2011

Mikkel's mor <3

Tilmeldt skriver:

Gi ham en løs heldragt på, uden noget andet.. Det plejer  jeg at gøre når Lisa har haft feber! 

Og de må godt sove ude, bare de ikke får træk og ikke ligger for varmt!  Jeg ringede nemlig og spurgte min læge!

Stine og Lisa.

Okay mange tak for dit svar

Anmeld

1. oktober 2011

henh01

min søn har også lige haft feber og han sov i sin body. det er jo rigtig varmt i dag og man skal jo netop sørge for at de ikke overopheder

Anmeld

1. oktober 2011

Mikkel's mor <3

henh01 skriver:

min søn har også lige haft feber og han sov i sin body. det er jo rigtig varmt i dag og man skal jo netop sørge for at de ikke overopheder

Ja det er nemlig lige det, og syntes vinden er lidt kølig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.