:s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. oktober 2011

twinny

Hey tøser....

Nu er drengenes navlestump faldet a og det ser fint ud, men på den lille basse sidder der lige som stadigvæk "strengen" tilbage... Det ligner en lille orm, der kommer ud a navlen... Er det noget der går væk??? eller???

God weekend....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Mumto3

Ja, det tror jeg bestemt det gør! 'Ormen' skal nok falde af om nogle dage.

Tillykke med guldklumperne  Der er bare så mange milepæl i de allerførste par uger, f.eks,. når navlestumpen falder af.

Anmeld

1. oktober 2011

twinny

Mumto3 skriver:

Ja, det tror jeg bestemt det gør! 'Ormen' skal nok falde af om nogle dage.

Tillykke med guldklumperne  Der er bare så mange milepæl i de allerførste par uger, f.eks,. når navlestumpen falder af.

Okay tak...  Jaah synes bare det så lidt mærkeligt ud...

Mange tak...  Jaah det er der helt bestemt.... Bare det at de blev en uge igår...

Anmeld

1. oktober 2011

Tona

Baby-støv skriver:

Hey tøser....

Nu er drengenes navlestump faldet a og det ser fint ud, men på den lille basse sidder der lige som stadigvæk "strengen" tilbage... Det ligner en lille orm, der kommer ud a navlen... Er det noget der går væk??? eller???

God weekend....

Tror nok det skal falde af. Hvis det ikke selv falder af, så kan man lige få lægen til at nippe det af. Det tager kun lige nogle få minutter og bløder en lille bitte smule. Men det gør man ikke før de er lidt ældre. Prøvede det med Amanda og det er ikke spor slemt

Anmeld

1. oktober 2011

twinny

Amandas-mor skriver:

Tror nok det skal falde af. Hvis det ikke selv falder af, så kan man lige få lægen til at nippe det af. Det tager kun lige nogle få minutter og bløder en lille bitte smule. Men det gør man ikke før de er lidt ældre. Prøvede det med Amanda og det er ikke spor slemt

Okay... Men hvornår skal jeg så ringe til doktormanden, hvis det ikk selv ryger?

Anmeld

1. oktober 2011

Tona

Baby-støv skriver:

Okay... Men hvornår skal jeg så ringe til doktormanden, hvis det ikk selv ryger?

Når du er ved 5 ugers undersøgelse med barnet kan du vare lige vise lægen det og I kan diskutere det. Men lægen vil måske se det an. Med Amanda kan jeg ikke huske hvor gammel hun var præsis, men jeg kan huske at lægen så på det både ved 5 ugers undersøgelse og ved mit 8 ugers tjeck og ingen af gangene gjorde andet der end at se det an. Faktisk var hun et par mdr gammel før det blev nippet af. Det er ikke noget der er farligt jo og længe troede lægen at det ville falde af selv  

Anmeld

1. oktober 2011

Tona

Baby-støv skriver:

Nå hvor er jeg øv...glemte helt at sige stort tillykke med vidunderne

Anmeld

1. oktober 2011

twinny

Amandas-mor skriver:

Nå hvor er jeg øv...glemte helt at sige stort tillykke med vidunderne

hehe... Mange tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.