wilton fondant sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.556 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Susan1978

jeg har en del pakker stående.. måske det har interesse.. ved godt det koster en del i porto, men det gør det jo også på netbutikkerne.

har hvert fald 5 pakker a 2,2 kg normal pris pr pakke 110,-

sælges for 75,- pr pakke

porto: Pakke på 3 kg til Danmark  80 kr eller 60 kr unden omdeling, altså bliver leveret på posthuset..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

Dot D

Susan1978 skriver:

jeg har en del pakker stående.. måske det har interesse.. ved godt det koster en del i porto, men det gør det jo også på netbutikkerne.

har hvert fald 5 pakker a 2,2 kg normal pris pr pakke 110,-

sælges for 75,- pr pakke

porto: Pakke på 3 kg til Danmark  80 kr eller 60 kr unden omdeling, altså bliver leveret på posthuset..

Hej Susan.... Dem vil jeg da gerne købe, men tror du, at du kunne sende dem med GLS i stedet for? de er noget billigere...

Anmeld

1. oktober 2011

Susan1978

Dot D skriver:

Hej Susan.... Dem vil jeg da gerne købe, men tror du, at du kunne sende dem med GLS i stedet for? de er noget billigere...

jeg vil da gøre hvad som helst.. for at de ikke står her og bliver for gamle, hvis de kan det..

men hvordan sender man med GLS.. også fra posthuset eller ?

årh måske kan jeg sende det fra arbejdet.. der kommer mange fragtmænd.. det finder jeg da lige ud af på mandag.

vil du købe alle 5 pakker ?

Anmeld

1. oktober 2011

Dot D

Susan1978 skriver:

jeg vil da gøre hvad som helst.. for at de ikke står her og bliver for gamle, hvis de kan det..

men hvordan sender man med GLS.. også fra posthuset eller ?

årh måske kan jeg sende det fra arbejdet.. der kommer mange fragtmænd.. det finder jeg da lige ud af på mandag.

vil du købe alle 5 pakker ?

Ja, det vil jeg gerne

Du må meget gerne forhøre dig med fragt, pengene er ikke så store i øjeblikket, så det er med at gøre det så billigt som muligt

Anmeld

1. oktober 2011

Susan1978

Dot D skriver:

Ja, det vil jeg gerne

Du må meget gerne forhøre dig med fragt, pengene er ikke så store i øjeblikket, så det er med at gøre det så billigt som muligt

okay, du hører lige fra mig..

kan se på deres hjemmeside at man vist kan sende fra de der pakkeshops..

og der har vi en oppe i byen.. jeg skal bare pakke dem, så de fylder mindst muligt, jo billigere blir det.

I´ll be back..

Anmeld

1. oktober 2011

Dot D

Susan1978 skriver:

okay, du hører lige fra mig..

kan se på deres hjemmeside at man vist kan sende fra de der pakkeshops..

og der har vi en oppe i byen.. jeg skal bare pakke dem, så de fylder mindst muligt, jo billigere blir det.

I´ll be back..

Det lyder godt...Glæder mig til at høre fra dig.

Nu vil jeg i seng.

Nat nat

Anmeld

1. oktober 2011

Susan1978

Dot D skriver:

Det lyder godt...Glæder mig til at høre fra dig.

Nu vil jeg i seng.

Nat nat

Dot, må jeg evt tage pakkerne ud af æskerne, så tror jeg nemmere jeg kan få dem ned i en kasse..  de der trælse firkantede æsker er ikke til at pakke når der er 5.

så at du får en pakke med 10 af de der pakker i de sølvposer, de ligger i. ??

lad mig lige høre hvad du siger. ?

Anmeld

1. oktober 2011

Dot D

Susan1978 skriver:

Dot, må jeg evt tage pakkerne ud af æskerne, så tror jeg nemmere jeg kan få dem ned i en kasse..  de der trælse firkantede æsker er ikke til at pakke når der er 5.

så at du får en pakke med 10 af de der pakker i de sølvposer, de ligger i. ??

lad mig lige høre hvad du siger. ?

Det må du gerne, vil du med en sprittusch skrive holdbarhedsdato på sølvposerne, den står på kassen nemlig, bare jeg har den, så er det fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.