kagekursus i nordjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

norenberg

uhh ja jeg er frisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2012

viff

hejsa, har i holdt det begynder kursus, laver lidt kager for sjov. men jeg syntes slet ikke at de kommer i nærheden af jeres flotte kager og vil rigtig gerne lærer det. bor i aalborg så jeg vil gerne være med christina

Anmeld

26. januar 2012

Polkaprik

iris-mor skriver:

Det kan snart ikke blive meget værre, først i Middelfart og nu endnu længere væk!!!

Håber det bliver til noget, - bare det var mig!!!!!

Jamen hvis du har lyst kan du jo bare bruge mig!

Jeg er jo ved at starte op med egen virksomhed og skal lave kagekurser ude hos folk

Anmeld

30. januar 2012

livhemdrup

Polkaprik skriver:

Jamen hvis du har lyst kan du jo bare bruge mig!

Jeg er jo ved at starte op med egen virksomhed og skal lave kagekurser ude hos folk

Hvordan foregår det kage kursus og hvad er pris? jeg vil også gerne lærer det.

Anmeld

31. januar 2012

Polkaprik

livhemdrup skriver:

Hvordan foregår det kage kursus og hvad er pris? jeg vil også gerne lærer det.

Jamen det kommer til at foregå således at man kan bestille et kursus af ønsket varighed og indhold. Så sørger man selv for et lokale med borde og stole. Alle bager sin egen runde 22-24 ø kage som de medbringer. Så kommer jeg med alle andre materialer og værktøj der skal bruges til det man har ønsket undervisning i. Man bager selvfølgelig ikke en kage hvis det udelukkende er modellering man gerne vil undervises i.

Med hensyn til pris er jeg stadig i tænkeboks. Ved ikke om jeg skal tage en fast timepris og så man selv må styre hvor mange man er om at deles om udgiften (dog max 12 kursister for at sikre en ordenlig undervisning) eller om jeg skal tage en pris pr time pr kusist og så sætte et minimum antal deltagere på.. Men jeg står klar med det hele fra medio februar og så skal jeg nok råbe højt herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.