ÆU på mandag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. september 2011

Putomanen

Jeg har var til scanning igen i dag, og den viste...... trommehvirvel..... 10 æg. Juhuuu, det er 3-4 flere end for 2 dage siden.

Jeg har fået tid til ÆU på mandag, og lægen sagde, at jeg nok får tid til ÆO på onsdag. Det bliver spændende

Så i aften er sidste dag på hormoner og næsespray, og i morgen skal jeg have taget ægløsningssprøjten. Det er meget uvirkeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2011

nielsen80

Jubiiiii så er det lige om hjørnet - næste stop en positiv test Håber alt kommer til at gå smertefrit og lige efter bogen.

Anmeld

1. oktober 2011

Putomanen

Weee, jaaa, det ville bare være skønt  To fine streger til mig tak. Jeg håber også virkelig, at det ikke bliver en slem oplevelse!

Anmeld

1. oktober 2011

Filuka

Hvor er det dejligt at det hele kører efter planen, lad os håbe at du snart er i mål! Krydser alt hvad der krydses kan

Anmeld

1. oktober 2011

Putomanen

Filuka skriver:

Hvor er det dejligt at det hele kører efter planen, lad os håbe at du snart er i mål! Krydser alt hvad der krydses kan

Ja, det er meget beroligende, at min krop reagerer som den skal

Tusind tak, jeg håber også at vi snart er i mål med to fine streger

Anmeld

1. oktober 2011

Line11

Putomanen skriver:

Jeg har var til scanning igen i dag, og den viste...... trommehvirvel..... 10 æg. Juhuuu, det er 3-4 flere end for 2 dage siden.

Jeg har fået tid til ÆU på mandag, og lægen sagde, at jeg nok får tid til ÆO på onsdag. Det bliver spændende

Så i aften er sidste dag på hormoner og næsespray, og i morgen skal jeg have taget ægløsningssprøjten. Det er meget uvirkeligt!

Sikke et enormt flot antal!!! 

Jeg glæder mig til at høre om det hele! 

Anmeld

1. oktober 2011

Putomanen

Line11 skriver:

Sikke et enormt flot antal!!! 

Jeg glæder mig til at høre om det hele! 

Ja, jeg er også rigtig glad for det. Lægen sagde at de helst ville have 10 æg, så det er super.

Jeg skal nok fortælle LAT om det, når det er overstået

Anmeld

1. oktober 2011

Line11

Putomanen skriver:

Ja, jeg er også rigtig glad for det. Lægen sagde at de helst ville have 10 æg, så det er super.

Jeg skal nok fortælle LAT om det, når det er overstået

Det GLÆDER GLÆDER jeg mig til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.