Seng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Vi skal ud å købe oss ny seng!! Jeg ønsker mig en elevationseng, men min mand mener at det trenger vi ikke..

Er det noen som har en elevationseng??Å er i glad for den??Er det spild av penger å købe elevationseng??Da de er lidt dyrere en normal seng..

MVH Linda..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Pia

Havde jeg haft penge til en elevations seng, så havde jeg helt sikkert købt sådan en.
De er sund for kroppen og de er rigtig praktiske når man feks som min mand af og til døjer med rygge.
Så kan han nemmere komme op og i seng.
Jeg ville bestemt gerne lægge de eksrta penge i sådan en seng...

Pia.

Anmeld

27. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Pia skriver:

Havde jeg haft penge til en elevations seng, så havde jeg helt sikkert købt sådan en.
De er sund for kroppen og de er rigtig praktiske når man feks som min mand af og til døjer med rygge.
Så kan han nemmere komme op og i seng.
Jeg ville bestemt gerne lægge de eksrta penge i sådan en seng...

Pia.

tak så får jeg heller overtale min mand!!Er jo ogå dejlig hvis jeg evt skal læse eller se fjernsyn i sengen...

Anmeld

27. januar 2009

Loggidut

jeg har...og er faktisk ved at være lidt træt af den...ja jeg burde skamme mig, men:

den knirker når man køre den op og ned, desuden falder man tit i søvn med den hvor hovedgærdet er lidt hejst, og du kan nok selv regne ud hvor ondt man har i ryggen dagen efter.

den er skide smart når man skal putte rent på sengen, for så kan man slå den op, og smide et lagen på.

noget andet træls med den er, at man er nød til at have to enkelte madrasser på den, og de har altså for vane at glide fra hinanden, og så stort et hul mellem min husbond og jeg er jeg ikke så vild med.

nå en masse om det, jeg er ikke så glad for min seng som jeg burde være...

Anmeld

27. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Loggidut skriver:

jeg har...og er faktisk ved at være lidt træt af den...ja jeg burde skamme mig, men:

den knirker når man køre den op og ned, desuden falder man tit i søvn med den hvor hovedgærdet er lidt hejst, og du kan nok selv regne ud hvor ondt man har i ryggen dagen efter.

den er skide smart når man skal putte rent på sengen, for så kan man slå den op, og smide et lagen på.

noget andet træls med den er, at man er nød til at have to enkelte madrasser på den, og de har altså for vane at glide fra hinanden, og så stort et hul mellem min husbond og jeg er jeg ikke så vild med.

nå en masse om det, jeg er ikke så glad for min seng som jeg burde være...

MM det var da lidt træl trodde ellers de sengen var riktig gode!!Det er jo mange penger en seng koster, så jeg på være 100% sikker på at jeg ønsker mig en..

Anmeld

27. januar 2009

Loggidut

ja...det skal man, jeg har været så heldig at arve min. og var helt vild da jeg fik lov at putte i den, men det tog ikke lang tid før jeg savnede den gode gamle seng...

den er altså fin når man skal læse og se film o.s.v...men så holder begejstringen også...

ville ænske jeg kunne sige noget positivt, men det er ikke så meget...sorry

manden er på en både og mening...han er træt af det fordi han også glemmer at køre den ned...han siger lige at han hellere vil have en rigtig seng, og have en stor hynde, for så kan han skubbe hynden væk når han skal sove...så han er vist heller ikke så glad igen for sengen.

Anmeld

27. januar 2009

JonTri

Hej...
Vi har også købt sådanne senge og er okay glad for dem. Synes det er dejligt at de er lidt høje - og guld værd når man ammer om natten. Så kan man lige køre hovedgærdet op.
Meen det er rigtigt at de glider fra hinanden, men man kan vist købe sådan nogle bøjler - som dem i enden på sengen.Dem kan man sætte i siden. Vi har i øvrigt stripses selve skelettet sammen...

Men jeg er ok glad for min seng. Tror den er god hvis man skal ligge syg og putte

Anmeld

27. januar 2009

Loggidut

rikkekrogh skriver:

Hej...
Vi har også købt sådanne senge og er okay glad for dem. Synes det er dejligt at de er lidt høje - og guld værd når man ammer om natten. Så kan man lige køre hovedgærdet op.
Meen det er rigtigt at de glider fra hinanden, men man kan vist købe sådan nogle bøjler - som dem i enden på sengen.Dem kan man sætte i siden. Vi har i øvrigt stripses selve skelettet sammen...

Men jeg er ok glad for min seng. Tror den er god hvis man skal ligge syg og putte

vi har netop dem på siderne, sådan nogle hvide plastikdimser som skal holde skidtet sammen...men det er som om madrasserne giver efter for dem...men det fortæller måske mere om madrasserne end om sengen.

og ja for pokker, den er sørme genial når man skal amme, det punkt havde jeg lige glemt igen, da det efterhånden er noget tid siden jeg ammede.

og ps, ja vores skellet hænger også sammen i en størrere enhed

Anmeld

27. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Takk for alle gode svarene!!! Men er enda lidt usikker på hvad vi gjør!!!
Syntes bare det er viktig vi vælger den helt rette seng, da vi sikkert skal have den i mange år.. Nå ha vi bare en riktig lorte seng, får bare så ond i min rygg av den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.