Farvel til lille spire

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.817 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Tona

Update på denne tråd: https://www.baby.dk/debat/136974pi2/graviditet/har-saadan-brug-for-lidt-stoette-lige-nu.aspx

Ja, jeg har i dag fået taget blodprøve igen og venter på at de ringer med svar, men jeg ved allerede nu hvad svaret bliver.

Det har blødt non-stop siden onsdag (meget i går og i dag) og her for en lille time siden blev smerterne værre og så kom der noget ud som kun kan være den lille spire. En halv-stor klump hvorefter smerterne tog helt af og jeg fik det godt igen.

For fjulan da hvor har jeg lyst til at bande og svovle. Det gør bare ondt at det skulle gå sådan  Elskede bare allerede den lille spire så meget  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Jakob'sMor

Amandas-mor skriver:

Update på denne tråd: https://www.baby.dk/debat/136974pi2/graviditet/har-saadan-brug-for-lidt-stoette-lige-nu.aspx

Ja, jeg har i dag fået taget blodprøve igen og venter på at de ringer med svar, men jeg ved allerede nu hvad svaret bliver.

Det har blødt non-stop siden onsdag (meget i går og i dag) og her for en lille time siden blev smerterne værre og så kom der noget ud som kun kan være den lille spire. En halv-stor klump hvorefter smerterne tog helt af og jeg fik det godt igen.

For fjulan da hvor har jeg lyst til at bande og svovle. Det gør bare ondt at det skulle gå sådan  Elskede bare allerede den lille spire så meget  

Åh nej, det gør mig ondt! Sender dig lige et kram og mine tanker.

Anmeld

30. september 2011

Tona

Jakob'sMor skriver:

Åh nej, det gør mig ondt! Sender dig lige et kram og mine tanker.

Tak for kram  Jeg kan nok ikke købe dit ventetøj alligevel så desværre  

Anmeld

30. september 2011

Frøken J.

Amandas-mor skriver:

Det gør mig virkelig ondt! Kan intet sige, kun sende dig et stort kram

Anmeld

30. september 2011

Jakob'sMor

Amandas-mor skriver:

Tak for kram  Jeg kan nok ikke købe dit ventetøj alligevel så desværre  

Helt forståeligt.

Anmeld

30. september 2011

Mira0911

Årh nej... Det gør mig ondt... Kæmpe knus til dig... 

Anmeld

30. september 2011

Tona

Frøken J. skriver:

Det gør mig virkelig ondt! Kan intet sige, kun sende dig et stort kram

Tak for kram

Anmeld

30. september 2011

Tona

Mira0911 skriver:

Årh nej... Det gør mig ondt... Kæmpe knus til dig... 

Anmeld

30. september 2011

Tona

Lille update: har nu talt med syghuset. Blodprøven viser at graviditetshormonet i mit blod er dalet meget siden i onsdags. Skal nu til ny blodprøve på tirsdag så de kan tjecke at det er dalet og til scanning onsdag for at de kan tjecke om det hele er kommet med ud da jeg aborterede. Sikke en omgang!  

Anmeld

30. september 2011

mortilflere

stort kram , tænk på når det sker tidligt er det tit kroppens måde at skille sig af med noget der ikke er godt , men derfor er det hårdt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.