Vinterstøvler 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

<3

dorthemus skriver:

Jeg har købt et par Pepino/Ricosta støvler til Runa. De vejer ingenting og er smalle i modellen så de passer til hendes fod.

Hvor fandt du dem henne? Bare nysgerrig

Kh Kirsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

2babygirls

MorDk skriver:

Ja det vil jeg give dig ret i! Kunne sikkert også finde nogle som var billigere... men nu går jeg MEGET op i at skoene sidder helt perfekt på hans fødder og ja så sys jeg de er rigtig fine. Han har haft et par sko fra Angulus som virkelig har været gode...

Lige præsis sko og støvler går jeg ikke på kompromis.

Så kan tøj osv. være arvet, købt i tøj & sko, Bilka og føtex Hvilket er ganske ganske udemærket! Jeg er ikke et "Mærkedyr" Går ikke op i hvad det hedder

Samme prioritering her!

Anmeld

30. september 2011

dorthemus

mrs X skriver:

Hvor fandt du dem henne? Bare nysgerrig

Kh Kirsten

Jeg fandt dem i Tang Sko på Frederiksberg De er i samme katagori som Superfit. Hvad har du købt?

Anmeld

30. september 2011

<3

dorthemus skriver:

Jeg fandt dem i Tang Sko på Frederiksberg De er i samme katagori som Superfit. Hvad har du købt?

Jamen jeg synes at Kvicklys støvler igen så fornuftige ud og de var blevet gennemtestede og lidt dyrere deraf så dem prøver vi igen i år

Anmeld

30. september 2011

dorthemus

mrs X skriver:

Jamen jeg synes at Kvicklys støvler igen så fornuftige ud og de var blevet gennemtestede og lidt dyrere deraf så dem prøver vi igen i år

Hvad koster de? Tror godt jeg vil have et par ekstra.

Anmeld

30. september 2011

L.J.L

Georgia skriver:

Ej jeg er ked af at sige det, søde det. Det er kun for at være venlig. Vi købte dem som ekstra støvler til bh sidste år, hun skulle lige prøve at løbe rundt i dem på græsset i ti min efterfølgende. Hendes strømper og fødder var gennemblødte. Tænkte bare hvis i vil prøve det nu - så i havde mulighed for at bytte dem?
Den var ellers bare SÅ behagelig at røre ved.
Knus

Tak for tippet! Vi har ikke prøvet dem endnu men regner også med at skulle have et par ekstra støvler så vi kan skifte imellem dem, så må vi se hvor galt det går, til 100,- kan vi jo heller ikke forvente at få den vilde kvalitet

Anmeld

1. oktober 2011

mortilflere

L.J.L skriver:

Tak for tippet! Vi har ikke prøvet dem endnu men regner også med at skulle have et par ekstra støvler så vi kan skifte imellem dem, så må vi se hvor galt det går, til 100,- kan vi jo heller ikke forvente at få den vilde kvalitet

Giv dem en voldsom gang sprey med det der vand tæt så skal de sg nok holde

Benjamin på 7 for kun termo gummi støvler , han er helt sindsyg med sine støvler men han er oxo en dreng der kommer hjem og har besøgt alt vådt på vejen  , så jeg har opgivet andet...

Den store på 18 køre bare i hans ecco kondisko 

hende på 15 har vandre støvler i ecco håber lidt hun ik gider dem i år , for så har jeg dem

Alberte for speciel sko , og der regner de ik med børn leger ude så de er nogen korte skod støvler til en pris a 4000 kr  , vi skal så selv betale 410 kr 

Anmeld

1. oktober 2011

<3

dorthemus skriver:

Hvad koster de? Tror godt jeg vil have et par ekstra.

De lå for i str. 31 til 279 kr og skal ikke kunne sige hvad de koster i de små str. Det kunne sagtens være mindre

Kh Kirsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.