Kagekursus v. anasmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2011

Natascha

Anasmor skriver:

Så er der endelig stablet et lidt anderledes kagekursus på benene i samarbejde med DOF lillebælt og Den Søde Butik 

http://www.aftenskolerne.dk/?lang=de

Det kommer til at strække sig over tre mandage i træk på Vestre skole´s skolekøkken i Middelfart, fra kl 19-22 og prisen er 460 kr for alle tre dage  (-der skal påregnes yderligere 60 kr pr gang til materialer)

1. mandag : Opsmøring, fif og fiduser til at få en skarp kage og pynt af denne efterfølgende (vi starter helt fra nul, og begyndere kan sagtens være med )

2. mandag : Kreativ pynt (babysko, sutter osv )

3. mandag : modellering af mennesker i frihånd

Syntes det er et super initiativ DOF har fundet på at kurset kører over tre gang, er sikker på at det blive super hyggeligt at skulle mødes tre mandage i træk

Glæder mig til at vi ses

Fedt at du har fået arrangeret et kursus... :-) vil helt sikkert melde mig til hvis det er det kursus der starter den 14/11

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2011

Anasmor

Du skal være virkelig velkommen

Anmeld

3. oktober 2011

Anne G

Ja det kunne være hyggeligt at møde dig irl Anne

Jeg vil simpelthen også så gerne med..  Ja, det kunne også bare være rigtig hyggeligt at møde dig også

Anmeld

3. oktober 2011

Anne G

Vil det forresten være i orden at tage sine egne ting med? For har størstedelen selv..  

Jeg er igang med at overtale manden til, at tage med

Anmeld

4. oktober 2011

Anasmor

Anne G skriver:

Vil det forresten være i orden at tage sine egne ting med? For har størstedelen selv..  

Jeg er igang med at overtale manden til, at tage med

Ja selvfølgelig da

Anmeld

4. oktober 2011

Anne G

Anasmor skriver:

Ja selvfølgelig da

Oki super

Anmeld

5. oktober 2011

piap

Anasmor skriver:

Så er der endelig stablet et lidt anderledes kagekursus på benene i samarbejde med DOF lillebælt og Den Søde Butik 

http://www.aftenskolerne.dk/?lang=de

Det kommer til at strække sig over tre mandage i træk på Vestre skole´s skolekøkken i Middelfart, fra kl 19-22 og prisen er 460 kr for alle tre dage  (-der skal påregnes yderligere 60 kr pr gang til materialer)

1. mandag : Opsmøring, fif og fiduser til at få en skarp kage og pynt af denne efterfølgende (vi starter helt fra nul, og begyndere kan sagtens være med )

2. mandag : Kreativ pynt (babysko, sutter osv )

3. mandag : modellering af mennesker i frihånd

Syntes det er et super initiativ DOF har fundet på at kurset kører over tre gang, er sikker på at det blive super hyggeligt at skulle mødes tre mandage i træk

Glæder mig til at vi ses

ej stinna kunne jeg mon lære dette 

Anmeld

5. oktober 2011

LISBETH:-)

Nøj hvor er du tarvelig!!!!!!!!!!!!

Nåede og lave glædes brøl så manden var ved og falde ned af sofaen for så at opdage at det slet ikke er hjemme hos dig som sidst, og jeg slet ikke kan komme!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom man lige hurtig ned igen eller hva'..........................

(op det var så en opfordring til at du SNART skal holde en kage dag igen)

psssst hvis du skulle være i tvivl er jeg lige pt død misundelig og overvejer og immigrere til fyn!!!!!!

Anmeld

5. oktober 2011

Anasmor

lisbeth2910 skriver:

Nøj hvor er du tarvelig!!!!!!!!!!!!

Nåede og lave glædes brøl så manden var ved og falde ned af sofaen for så at opdage at det slet ikke er hjemme hos dig som sidst, og jeg slet ikke kan komme!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom man lige hurtig ned igen eller hva'..........................

(op det var så en opfordring til at du SNART skal holde en kage dag igen)

psssst hvis du skulle være i tvivl er jeg lige pt død misundelig og overvejer og immigrere til fyn!!!!!!

Åh Lisbeth, det kunne være SÅ hyggeligt hvis du liiiige flyttede hertil... Så kunne vi lave fast privat kagedag hver søndag og pigerne kunne lege sammen (og mændene kunne styre grillen

Anmeld

5. oktober 2011

Anasmor

piap skriver:

ej stinna kunne jeg mon lære dette 

Selvfølgelig Pia

Alle kan da lære det, og jo mere man øver sig jo bedre bliver man ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.