Ang mens efter MA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Anonym trådstarter

Jeg har bare lige et ? Ang mens efter udskrabning.. Jeg fik lavet en udskrabning i tirsdags og har slet ikke blød efterfølgende hvilket jo er rart. Men så i dag begyndte det at bløde- er det mens eller er det fra udskrabningen der først kommer nu.??? Bløder ikke helt vildt men ligesom ved normal mens!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

Mummymalle

Hej. Jeg havde en MA tidligere på året. Jeg blødte også først efter et par dage og det var en normal mens. Min cyklus har været regelmæsig siden. Jeg har dog ikk været så heldig at få gevinst igen :-(. Så jeg tror godt du kan betegne det som en alm mens. Pøj pøj med det :-)

Anmeld

30. september 2011

Anonym trådstarter

Mummymalle skriver:

Hej. Jeg havde en MA tidligere på året. Jeg blødte også først efter et par dage og det var en normal mens. Min cyklus har været regelmæsig siden. Jeg har dog ikk været så heldig at få gevinst igen :-(. Så jeg tror godt du kan betegne det som en alm mens. Pøj pøj med det :-)

Jeg håber så meget det er mens så vi kan prøve igen... Det føles så mærkeligt at vide man ikke har mere inde i maven:-(

Anmeld

7. oktober 2011

louisekanayo

Ja undskyld mit lidt dumme spörgsmaal men en MA er det en missed abortion hvor fosteret er dödt men kroppen ikke udstöder det ,,, kan simpelthen ikke finde rundt i alle de forkortelser folk bruger som SA, MA, osv osv

Anmeld

7. oktober 2011

Sof

blødte on/off i 10 dage efter og der var tit flere dages mellemrum imellem.

Min første rigtige mens kom 13 marts og jeg fik udskrabningen 4 februar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.