Ej jeg var ved at dø!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. september 2011

Zeus

Cajsa knaldede lige tænderne og overlæben ned i stuebordet tidligere, så blodet bare sprøjtede ud over det hele (det gjorde det ikke, men det syntes jeg det gjorde ).. Hev hende op til mig, og trøstede, mens jeg tænkte, at vi skulle bare på skadestuen! Men kæresten hentede en skumgummiklud og vred den op i koldt vand, og gav hende den, og så stoppede det lynhurtigt med at bløde.. 

Hun har kun fået en lille skramme, intet alvorligt, men fuck et chok jeg fik! Min baby blødte

Godt jeg har ham, til at holde det kølige overblik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

L.J.L

Zeus skriver:

Cajsa knaldede lige tænderne og overlæben ned i stuebordet tidligere, så blodet bare sprøjtede ud over det hele (det gjorde det ikke, men det syntes jeg det gjorde ).. Hev hende op til mig, og trøstede, mens jeg tænkte, at vi skulle bare på skadestuen! Men kæresten hentede en skumgummiklud og vred den op i koldt vand, og gav hende den, og så stoppede det lynhurtigt med at bløde.. 

Hun har kun fået en lille skramme, intet alvorligt, men fuck et chok jeg fik! Min baby blødte

Godt jeg har ham, til at holde det kølige overblik

Åh avavav det gør helt ondt inden i når du skriver det Jeg har bare så meget noya over min drengs tænder, puha!

Anmeld

30. september 2011

Zeus

L.J.L skriver:

Åh avavav det gør helt ondt inden i når du skriver det Jeg har bare så meget noya over min drengs tænder, puha!

Jeg var ærlig talt ved at tude sammen med hende, kun tanken om at det nok ville gøre det værre, gjorde at jeg lige tog mig sammen i 2 sek.. Føj da.. Sad lige ved siden af da det skete, så kunne jo sagtens se, at det var hele overmunden der lige fik en tur

Hun er en smule hævet på den ene side af læben, men kun en smule, også har hun fået en astronaut is..

Puha et chok altså

Anmeld

30. september 2011

patella

Min dreng har godt nok også ofte haft blødende læbe, og én gang er den bare blevet vildt hævet og blå bagefter. Ofte er det kun lige en lille blødning og så ser man ikke mere til det

Igår slog han så en legetøjsbil op i læbe og fortand, og denne gang gik det altså også lidt ud over tanden  Så den har fået et lille hak, og er lidt mere skarp end den anden. Heldigvis mener tandlægen ikke der skal gøres noget. Ku lige se for mig at hans første besøg hos tandlægen blev med slibemaskiner og jeg ved ikke hvad, inde i hans mund... Så  fik jeg ham da aldrig med derned igen

Men jeg blev også sindssygt chokket også selvom gråden kun varede 2 minutter, og så var der fuld gang i legen igen... Men kan bare heller ikke klare når der sker det MINDSTE med ham 

Anmeld

30. september 2011

Maja_4000

Åh .. Caroline knaldede hovedet ned i en skuffe i weekenden .. Og hun BLØDTE også ! Lige over øjet .. Mor her var helt færdig :b Godt at far også var hjemme , for det var slet ikke slemt og er allerede helet

Anmeld

30. september 2011

Zeus

patella skriver:

Min dreng har godt nok også ofte haft blødende læbe, og én gang er den bare blevet vildt hævet og blå bagefter. Ofte er det kun lige en lille blødning og så ser man ikke mere til det

Igår slog han så en legetøjsbil op i læbe og fortand, og denne gang gik det altså også lidt ud over tanden  Så den har fået et lille hak, og er lidt mere skarp end den anden. Heldigvis mener tandlægen ikke der skal gøres noget. Ku lige se for mig at hans første besøg hos tandlægen blev med slibemaskiner og jeg ved ikke hvad, inde i hans mund... Så  fik jeg ham da aldrig med derned igen

Men jeg blev også sindssygt chokket også selvom gråden kun varede 2 minutter, og så var der fuld gang i legen igen... Men kan bare heller ikke klare når der sker det MINDSTE med ham 

Av for pokker!

Jeg får nok aldrig nerver af stål, når det kommer til Isabella og Cajsa.. Da Isabella var yngre, låste hun døren ind til badeværelset. Mens jeg var klar til at slå døren ind, guidede kæresten hende igennem, hvordan hun skulle låse den op igen..

Igen, er ret glad for, at jeg har ham - og det er pigerne nok også

Anmeld

30. september 2011

Zeus

Maja_4000 skriver:

Åh .. Caroline knaldede hovedet ned i en skuffe i weekenden .. Og hun BLØDTE også ! Lige over øjet .. Mor her var helt færdig :b Godt at far også var hjemme , for det var slet ikke slemt og er allerede helet

Jeg kan godt holde til, at hun slår sig, men det skal fandme ikke bløde!

Anmeld

30. september 2011

Maja_4000

Zeus skriver:

Jeg kan godt holde til, at hun slår sig, men det skal fandme ikke bløde!

Præcis !

Anmeld

30. september 2011

Maja88

selvom det er stoppet med at bløde-så skal hun da lige en tur til tandlægen....

der skal lige tjekkes om der er sket noget vi almindelige mennesker ikke kan se.

Anmeld

30. september 2011

Zeus

Maja88 skriver:

selvom det er stoppet med at bløde-så skal hun da lige en tur til tandlægen....

der skal lige tjekkes om der er sket noget vi almindelige mennesker ikke kan se.

Jeg snakkede med lægesekretæren da vi var nede og få en is, for lige at høre om hvordan vi skulle forholde os. Og hun sagde bare, at når det ikke var værre, så skulle vi bare lige kigge på såret én gang om dagen, indtil det var helet.. Det var heller ikke fordi det var så voldsomt, hun stod op af bordet da hun faldt, det var bare mig der var ved at dø

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.