Appetit spring allerede som 1,5 uge gammel?! Hjælp mødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. september 2011

MaybeBaby

Når jeg læser på nettet, hvornår man kan forvente appetit spring, så siger de omkring de 3 uger, men ved I, om det også kan komme før? Min dejlige nemme dreng som altid har spist godt og altid har han sovet i hvert fald tre timer ad gangen, har siden i går kl 20 krævet bryst konstant og ligger alligevel ofte urolig, når han så kommer til, så jeg tror han skal bøvse, men tager jeg ham væk fra brystet bliver han så edder ulykkelig. Jeg fik allerede mælken til at løbe i stride strømme 3 dage efter fødslen og fra den torsdag til i mandags tog han 400 gr på, så kan et godt spise hjerte måske forkorte de 3 uger? Eller hvad mon det så ellers kan være? Hilsen en meget træt mor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

MaybeBaby

Slet ingen, der kender til det? Har nu brugt 24 timer på at amme kun adskilt af én lur fra hans side i nat og i formiddags og jeg er simpelthen så træt!

Anmeld

30. september 2011

sne190810

Ja, det vil jeg tro. Jeg ville tro at han er jo stadig så lille, og derfor ved at tilpasse dine bryster hans appetit.

Men der kan jo rigtig mange grunde til din søn vil dig. Det kan være tryghed, at han gerne bare vil være tryg. Mærke sin mor, og bare putte.

Bruger han sut? Nogle børn har jo også enorm stor suttebehov, og kan derfor nogle gange godt lide at bruge deres mors bryster i stedet. Hvem gider da også at nøjes, hvis man kan få luksus ...

Men tror nu ganske enkelt at han bare er ved at tilpasse sig, finde sig lidt tilpas i sit nye liv med dig som hans mor og vænne sig til det hele. Han er jo trods alt næsten lige kommet ud, det lille nuttede pus ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.