På den ene side har jeg lyst til bare at have min dreng (2 år) herhjemme og hygge med ham, på den anden side så driver han mig sommetider til vanvid og jeg kommer til at skælde ham ud/råbe af ham
Og bare har lyst til nogen skal tage ham så jeg kan få alenetid.
Og når jeg så afleverer ham idag, efter en lidt dårlig morgen herhjemme, og jeg ser hans ansigt - hvor han er lige ved at græde da jeg går, ÅH HVOR GØR DET ONDT
Nu har jeg bare lyst til at hente ham med det samme... Men kan jeg jo ikke. Jeg ved også han har det godt i dagplejen, men han har bare svært ved "farvel-scenen" - og det har jeg nu efterhånden også fået
De sidste 2-3 dage har han bare været SÅ pyldret og sur.... Men det er vel også ok? Han har lige været syg, var i gæstedagpleje igår, og nu idag ved sin sædvanlige dagplejemor. Men jeg har selv været stresset og har skældt ham temmelig meget ud på det sidste - men nogle gange er det bare for meget! Føler han kører rundt med mig.... Så vil han ha æble, så skærer jeg det ud, så vil han ikke have det alligevel - så vil han se dvd - så tænder vi, så vil han ikke det alligevel og sådan kører det dagen lang - hopper og springer for ham. og det kan bare være så træls når han ikke er til at gøre tilfreds....
Bare et øv indlæg for en der føler sig som en dårlig mor idag
Anmeld