Flytter i weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. januar 2009

Becks

Uh jeg flytter i weekenden, glæder mig bare såååå meget...
Nogle kan måske huske, at jeg for laaaaang tid siden, skrev et indlæg om min fobi for edderkopper, og at det havde fået mig til og søge ny lejlighed som ikke lå i stuen...
Og nu har jeg fået den Har været så meget oppe og køre, så jeg har turde og lufte ud, uden at der er andre her til at tage edderkopperne

den lejlighed jeg bor i nu, er en lille 2 værelses med en lille have til, den er på 44 m2... Men den jeg flytter ind i, er på 69 m2 og på 1 sal også en 2 værelses... Men i stuen, er der så´n en alcore (staves) så jeg kan sætte en dør op og så er det en 3 værelses

Bare lige et glad indlæg fra mig, som nu har fået sit ønske om ny lejlighed opfyldt..
Knus og god dag til jer alle
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Pia.

Hvor er det dejligt ... stort tillykke med din nye lejlighed håber du bliver rigtig glad for at bo der...

Knus Pia

Anmeld

27. januar 2009

Becks

PiaR skriver:

Hvor er det dejligt ... stort tillykke med din nye lejlighed håber du bliver rigtig glad for at bo der...

Knus Pia

Tak
Det skal jeg nok blive, det er stadig på samme vej, så jeg er stadig i nærheden af min veninde og gudsøn

Knus

Anmeld

27. januar 2009

Pia.

Beck skriver:

Tak
Det skal jeg nok blive, det er stadig på samme vej, så jeg er stadig i nærheden af min veninde og gudsøn

Knus

Det er da bare rigtig dejligt for dig... ... Stort knus og igen tillykke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.