Trinny & Susannah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Hansen97

Andre end mig der ELSKER dem??

Jeg sidder klistret til skærmen hver gang de er på.. syntes de er så inspirerende... og ville rigtig gerne have en "make over" af dem.. mit livs ønske, mangler SÅ meget en stil...

Nå andre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Mikkel's mor <3

Hansen97 skriver:

Andre end mig der ELSKER dem??

Jeg sidder klistret til skærmen hver gang de er på.. syntes de er så inspirerende... og ville rigtig gerne have en "make over" af dem.. mit livs ønske, mangler SÅ meget en stil...

Nå andre??

syntes godt de kunne komme en tur til dk, og tage mig i deres hule hånd !! Elsker dem. !!

Anmeld

29. september 2011

Hansen97

Mikkel's mor <3 skriver:

syntes godt de kunne komme en tur til dk, og tage mig i deres hule hånd !! Elsker dem. !!

Ja jeg ville sørme også være fuldstændig klar...

Anmeld

29. september 2011

Mikkel's mor <3

Hansen97 skriver:

Ja jeg ville sørme også være fuldstændig klar...

Syntes det er så fedt at de kan få folk til at blive glade for dem selv kun ved hjælp af tøj, hår og make-up..

Anmeld

29. september 2011

Hansen97

Mikkel's mor <3 skriver:

Syntes det er så fedt at de kan få folk til at blive glade for dem selv kun ved hjælp af tøj, hår og make-up..

Ja helt vildt.. jeg er ikke vildt ked af min krop men jeg mangler bare noget vejledning.. er så lost med hensyn til tøj stil... Help Please!!

Anmeld

29. september 2011

Mikkel's mor <3

Hansen97 skriver:

Ja helt vildt.. jeg er ikke vildt ked af min krop men jeg mangler bare noget vejledning.. er så lost med hensyn til tøj stil... Help Please!!

ihh jeg er bare såå ked af min krop, især mine bryster, men tør ikke få dem lavet..
der er jo simpelthen også bare så meget forskelligt at vælge imellem..

Anmeld

29. september 2011

Hansen97

Mikkel's mor <3 skriver:

ihh jeg er bare såå ked af min krop, især mine bryster, men tør ikke få dem lavet..
der er jo simpelthen også bare så meget forskelligt at vælge imellem..

Ja okay.. kunne måske også godt bruge større bryster (har en A-skål som ikke er fyldt ud), men det handler vel også om at være/blive glad for det man har?? Og det kan de jo også hjælpe med...

Anmeld

30. september 2011

Mikkel's mor <3

Hansen97 skriver:

Ja okay.. kunne måske også godt bruge større bryster (har en A-skål som ikke er fyldt ud), men det handler vel også om at være/blive glad for det man har?? Og det kan de jo også hjælpe med...

Så er det ligesom mig..
men ja du har ret, tænk på dem som slet intet har..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.