Vacc og feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2011

kimfrit

Hej Piger

Imorgen skal min datterhave sin lidt forsinket 1 års vaccine, men i dag da jeg hentede hende fra vuggestue havde hun haft feber, som nu er blevet rigtig høj.

Er der ikke noget med de i vaccinere når de i forvejen har feber?

Det vildt irriterende, vi har en morgentid og det er jo ikke til at komme igennem om morgen, og det jo synd for hende hvis jeg skal stå tideligt op med hende og hive hende i tøjet hvis de ikke vaccineret hende alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

kimfrit

slet ingen?

Anmeld

29. september 2011

Benjamins_Mor

Hej :-)

Benjamin har lige fået hans i denne måned. Han var meget forkølet Men havde det ellers helt fint:-) 

- Ringede dog til lægen for at høre, og hun sagde at hvis et barn er syg, med feber, sløj i kroppen må de ikke få vaccinen. 

Så du kan måske gøre det at du tager hendes temperatur i morgen tidlig, har hun stadig feber ringer du til lægen og siger det og udskyder det. Kan du ikke komme igennem så læg en besked og sig hun er syg og at du ringer når hun er rask:-)

Er 100% sikker på hun ikke må få den hvis hun har meget høj feber.. Hun kan jo risikere at blive syg af vaccinen igen.

Knus :-)

Anmeld

29. september 2011

kimfrit

Benjamins_Mor skriver:

Hej :-)

Benjamin har lige fået hans i denne måned. Han var meget forkølet Men havde det ellers helt fint:-) 

- Ringede dog til lægen for at høre, og hun sagde at hvis et barn er syg, med feber, sløj i kroppen må de ikke få vaccinen. 

Så du kan måske gøre det at du tager hendes temperatur i morgen tidlig, har hun stadig feber ringer du til lægen og siger det og udskyder det. Kan du ikke komme igennem så læg en besked og sig hun er syg og at du ringer når hun er rask:-)

Er 100% sikker på hun ikke må få den hvis hun har meget høj feber.. Hun kan jo risikere at blive syg af vaccinen igen.

Knus :-)

Ja det finder nok ud af vi ikke kommer hvis vi ikke dukker op

Men jeg tænkte nok at de ikke måtte have feber i forvejen, hun plejer også at få feber når hun bliver vaccineret i frovejen

Anmeld

29. september 2011

Benjamins_Mor

Ja præcis:-) Det har benjamin osse altid fået. han fik 38,5 i feber sidst. han måtte sove hos mig, og vi fik kun 2 timers søvn ;-) 

Hvis hun plejer at få feber, ville det måske blive meget værre hvis hun var syg i forvejen. Nu er jeg godt nok ikke læge;-) Men lyder som om det ku blive slemt...

God bedring med din datter :-) 

Anmeld

29. september 2011

kimfrit

Benjamins_Mor skriver:

Ja præcis:-) Det har benjamin osse altid fået. han fik 38,5 i feber sidst. han måtte sove hos mig, og vi fik kun 2 timers søvn ;-) 

Hvis hun plejer at få feber, ville det måske blive meget værre hvis hun var syg i forvejen. Nu er jeg godt nok ikke læge;-) Men lyder som om det ku blive slemt...

God bedring med din datter :-) 

Ja det var også derfor vi lage det op til en weekend, så vi begge var hjemme

Taks skal du have

Anmeld

29. september 2011

Benjamins_Mor

Ja det er osse altid en god ide at ligge det op til weekenden.. :-) Gjorde jeg osse..

- Vi kender jo vores børn :-)  - Håber snart hun kan få vaccinen så hun slipper for at få feber i et stykke tid.. Stakkels pige.

Knus herfra:-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.