Jeg ønsker ikke at hænge nogen ud med dette indlæg, og jeg nævner selvfølgelig ingen navne.
Jeg synes i skal sende hende en positiv tanke, for det har hun da brug for med alt det modstand hun har for tiden.
Jeg har en sød veninde der i en alder af 21 blev mor for lidt over en mdr siden!!! Hun har altid ønsket sig at blive mor. Hun blev forladt af faren allerede i begyndelsen af gravididteten. Men der har aldrig været tvivl om at hun kunne klare det!!
Hun elsker sit barn virkeligt højt og har nydt og været rigtigt stolt af hendes graviditet!! Hun er virkelig en rigtig god mor!!!
De første par uger skreg den lille meget om aftenen. Hun var ret trist over dette. Dommen fra sundhedsplejersken var at det ikke var kolik (heldigvis). Men at det i stedet var hende der ikke kunne læse sin egen datters signaler. Hvilket ifølge min mening´er ret hårdt at sige til en nybagt mor.
Nå, men så begyndte det nogenlunde at gå, indtil hun kom til 5 ugers undersøgelse, Hendes lille datter vejede ved fødslen ca. 3600 og efter 2 uger vejede hun 4000. til 5 ugers undersøgelsen vejede hun så omkring 3800.
Lægen var tæt på at haste indlægge hende, men hun fik lov at slippe med beskeden om at babyen ellers trives!!
Sundhedsplejersken kom ud, og det viste sig at det var hendes mælk der ikke mættede hendes datter!!! En af de ting hun snakkede meget om under gravididteten var at hun ville amme, længe. Det var meget vigtigt for hende at have den mulighed/kontakt med hendes baby.
Pigen skal nu vejes hver uge, og hvis hun ikke har taget på inden onsdag bliver de indlagt!!
Så hun ammes og får MME.
Når hun så er ved at komme sig over dette, hvilket virkeligt har taget hårdt på hende, tror i så ikke at natten til i går bliver hendes barnevogn stjålet fra deres opgang.
Hun får forsikringen til at betale, låner penge i banken og går ud og køber en ny.
Tror i så gudhjælpe mig ikke at hun i dag, igen kommer ned til en tom plads.... så er den igen blevet nakket.
Også selv om den havde lås på!!!! Der står en anden barnevogn i opgangen, UDEN LÅS, som ikke er blevet rørt, og det er endda en bedre model end den min veninde havde!!!
Nøj hvor jeg synes det er synd for hende

Jeg synes godt nok ikke hun fortjener mere modstand.

Sender hende alle mine tanker.
Knus Pernille