Ble fri ?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Oliver,Troia&Wictor

Jeg står med min søn på 3år (til Dec.) han har nu været af med bleen i 2,5mdr. han går i børnehave, og han startede sejt ud da jeg tog bleen af ham og det gik godt den første mdr. med meget få uheld, men men men nu er han begyndt både at tisse og lave stort i underbukserne, og han reagere slet ikke på det, jeg er ved at gå ud af mit gode skind, og føler jeg er en fiasko fordi jeg ikke kan få ham renlig.

Idag havde han tisset en gang i bukserne i Bh og så 4gange herhjemme. de første 3gange med både stort og tis i bukserne tog jeg det pænt, men da han så stod midt på stuegulvet og tissede blev jeg bare så sur gav ham ble på og lagde ham i seng, og nu har jeg vildt dårlig samvittighed selvom jeg sagde har sagt undskyld til ham

HVAD GØR JEG FOR AT FÅ HAM RENLIG????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Oliver,Troia&Wictor

Slet ingen der kan hjælpe?

Anmeld

1. oktober 2011

charlottekri

måske er han bare ikke rigtig klar endnu... min datter blev først renlig da hun var næsten 3½ år... prøv at putte bleen på ham igen og så prøv igen lidt senere.

du kan også prøve at "lokke ham" hvis du forstår. jeg havde en skål med mini smarties til at stå på badeværelset hvor hun fik en når hun havde tisset på toilettet eller på potten og 2 når hun havde lavet stort. jeg ved nogle også bruger vingummibamser... det var da et forsøg værd

håber at det lykkes for jer!

knus charlotte

Anmeld

1. oktober 2011

Oliver,Troia&Wictor

charlottekri skriver:

måske er han bare ikke rigtig klar endnu... min datter blev først renlig da hun var næsten 3½ år... prøv at putte bleen på ham igen og så prøv igen lidt senere.

du kan også prøve at "lokke ham" hvis du forstår. jeg havde en skål med mini smarties til at stå på badeværelset hvor hun fik en når hun havde tisset på toilettet eller på potten og 2 når hun havde lavet stort. jeg ved nogle også bruger vingummibamser... det var da et forsøg værd

håber at det lykkes for jer!

knus charlotte

Tak for dit svar

Så må jeg prøve at lokke ham, for han vil kun have bleen på når han skal sove, alle andre gange tager han den bare af...

men mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.