Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så fede trøjer til manden!
Str XL
De fejler absolut intet de er spritnye og mærket sidder stadig i. Manden fik forkøbt sig og passer ikke disse to så godt, så de ligger bare og samler støv.
Super julegaveide
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pris?
morNov2010 skriver: Pris?
Manden siger 300,- (Nyprisen er 799,-)
L.J.L skriver: Manden siger 300,- (Nyprisen er 799,-)
ok. Tak for svar. Jeg vidste ikke hvad sådan nogle kostede fra nye, men det er lidt for dyrt for mig (ikke fordi prisen er urimeligt - tværtimod). Held og lykke med salget.
L.J.L skriver: Så fede trøjer til manden! Str XL De fejler absolut intet de er spritnye og mærket sidder stadig i. Manden fik forkøbt sig og passer ikke disse to så godt, så de ligger bare og samler støv.
Er de alm i str eller små?
morNov2010 skriver: ok. Tak for svar. Jeg vidste ikke hvad sådan nogle kostede fra nye, men det er lidt for dyrt for mig (ikke fordi prisen er urimeligt - tværtimod). Held og lykke med salget.
Nej de er ret så pebret
Men tak
Lullaby skriver: Er de alm i str eller små?
De er ret almindelige i str. skulle jeg mene
L.J.L skriver: Så fede trøjer til manden! Str XL De fejler absolut intet de er spritnye og mærket sidder stadig i. Manden fik forkøbt sig og passer ikke disse to så godt, så de ligger bare og samler støv. Super julegaveide
De er super fede, men kan jo ikke byttes
Camulla skriver: De er super fede, men kan jo ikke byttes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128