Jubiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. september 2011

Kay

i går fik vi svar på den første sædprøve... og den var ok... ikke helt i top men ok...

den var taget efter en weekend der havde været lidt våd... og vi kunne ikke rigtig overholde at der kun måtte gå en time fra den var lavet... da min kæreste skulle køre hjemme fra kl. 5.20 hver morgen... og den først kunne afleveres kl. 7

i dag fik vi svar på nr. 2.... der var afleveret inden der var gået en time... samt ingen våd weekend lige før... og den er over the top!!!

han har bare super duper sædkvalitet...

så det er kun mig den er gal med... eller som min mor så sødt sage i dag... det er ikke hønen der er noget galt med... det er bare æggene der ikke vil ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

AnneP

Kay skriver:

i går fik vi svar på den første sædprøve... og den var ok... ikke helt i top men ok...

den var taget efter en weekend der havde været lidt våd... og vi kunne ikke rigtig overholde at der kun måtte gå en time fra den var lavet... da min kæreste skulle køre hjemme fra kl. 5.20 hver morgen... og den først kunne afleveres kl. 7

i dag fik vi svar på nr. 2.... der var afleveret inden der var gået en time... samt ingen våd weekend lige før... og den er over the top!!!

han har bare super duper sædkvalitet...

så det er kun mig den er gal med... eller som min mor så sødt sage i dag... det er ikke hønen der er noget galt med... det er bare æggene der ikke vil ud

Dejligt med positivt svar!

Og er hel vild med din mor's citat!

Anmeld

29. september 2011

Kay

AnneP skriver:

Dejligt med positivt svar!

Og er hel vild med din mor's citat!

ja det er skønt med noget posetivt... og min mor hun kommer bare med sådanogle skøre ting en gang i mellem det er skønt...

jeg er også så glad for at kæresten var med på at vi ikke holdte det hele hemmeligt mere

Anmeld

29. september 2011

AnneP

Kay skriver:

ja det er skønt med noget posetivt... og min mor hun kommer bare med sådanogle skøre ting en gang i mellem det er skønt...

jeg er også så glad for at kæresten var med på at vi ikke holdte det hele hemmeligt mere

Kan godt forstå du er glad for at "måtte" dele! -jeg har haft en enkelt + jer herinde, men mine forældre vidste fx ikke noget! syntes det var lidt svært ikke at dele med min mor og far!

Så her hjemme går snakken også på om hvorvidt vi skal fortælle familien og evt andre om hvornår vi går igang med 3 IVF! -syntes det er svært, for vil gerne dele, men har også frygten for at det bliver for meget!

Anmeld

29. september 2011

Kay

AnneP skriver:

Kan godt forstå du er glad for at "måtte" dele! -jeg har haft en enkelt + jer herinde, men mine forældre vidste fx ikke noget! syntes det var lidt svært ikke at dele med min mor og far!

Så her hjemme går snakken også på om hvorvidt vi skal fortælle familien og evt andre om hvornår vi går igang med 3 IVF! -syntes det er svært, for vil gerne dele, men har også frygten for at det bliver for meget!

kan jeg rigtig godt forstå... vi har også snakket længe om hvordan, hvornår og hvormeget vi skal/vil dele...

men vi har aftalt at hvis/når folk spørg om vi ikke også snart skal havde børn... (hvilket sker tit), så svare vi ærligt og siger jo... det vil vi meget gerne... og vi har også prøvet i x antal tid... og at vi er gået i behandling for at få hjælp... (eller noget i den retning)...

samtidig får de fleste folk af vide at det ikke er noget vi har brug for at snakke om... men hvis de har nogle meget presserende spørgsmål kan de altid stille dem... og at vi ikke har brug for at folk spørg hele tiden hvordan det går og hvad der sker og hvornår og alt det

Anmeld

29. september 2011

Nessie

Det var da et dejligt svar at få, det gør da tingene lidt nemmere

Tillykke med det
Så skal æggene bare hjælpes lidt ud af hønen

Anmeld

29. september 2011

Kay

Nessie skriver:

Det var da et dejligt svar at få, det gør da tingene lidt nemmere

Tillykke med det
Så skal æggene bare hjælpes lidt ud af hønen

ja... de små æggebasser skal havde lidt hjælp... og hvis vi så sørge for at sexe hele tiden... så med den sædkvalitet burde det gå stærkt

Anmeld

29. september 2011

Nessie

Kay skriver:

ja... de små æggebasser skal havde lidt hjælp... og hvis vi så sørge for at sexe hele tiden... så med den sædkvalitet burde det gå stærkt

Jeg

Anmeld

29. september 2011

Kay

Nessie skriver:

Jeg

Anmeld

29. september 2011

Lisbeth1985

Hvor er det dejligt Tillykke med det gode resultat

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.