Min mælkeproduktion er gået ned? Hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. september 2011

170811

Hvad sker der lige? Jeg Fuldammer min søn på 7 uger. Igår og idag synes jeg pludselig jeg har meget mindre mælk. Han suger alt mælk fra begge bryster under 1 amning og bagefter det virker han super frustreret over der ikke kommer mere mælk så tror stadig han er sulten. Normalt plejer han at tømme det ene bryst eller næsten tømme et bryst. Det virker ikke som om han spiser mere, for det første bryst tømmer han på 10 minutter, og sådan plejer det slet ikke at være. Hvad gør jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Ayasmor

Det kunne godt lyde lidt som om at din søn er ved at sætte mæleproduktionen lidt op, så det passer til han øgede behov i takt med at han vokser. Det bedste du kan gøre er faktisk at ligge ham til oftere, og lad ham spise det han har lyst. Det er hårdt at amme så meget, men han er formentligt fået sat produktionen op i løbet af en dag eller 2

Anmeld

29. september 2011

170811

Synes lige vi har været igennem et appetitspring, hvor han selv bad om brystet meget ofte. Men nu er det bare som om mit bryst bliver tømt på no time. Også selvom det er 3-4 timer siden sidste amning

Anmeld

29. september 2011

Ayasmor

Bum bum... ja så ved jeg ikke rigtig.. Har du prøvet at høre med sundhedsplejersken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.