Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fønix skriver: Hej Jeg mangler lidt inspiration til noget sundt mad, er der nogen som har en super lækker og nem opskrift, som i vil dele?
Hej Jeg mangler lidt inspiration til noget sundt mad, er der nogen som har en super lækker og nem opskrift, som i vil dele?
Jeg har ikke en hel ret. Men igår aftes fik vi kartoffelmos, hvor der var et helt blomkål og 6 kartoffler. Man skærer bare blomkål i små stykker og det samme med kartoflerne, og lader det koge sammen, derefter piskes det sammen og smages til med salt og peber Det smager super godt
Vi spiser ikke så meget kød, så vi fik nogle lækre grøntsager og rødbeder til
TWT skriver: Jeg har ikke en hel ret. Men igår aftes fik vi kartoffelmos, hvor der var et helt blomkål og 6 kartoffler. Man skærer bare blomkål i små stykker og det samme med kartoflerne, og lader det koge sammen, derefter piskes det sammen og smages til med salt og peber Det smager super godt Vi spiser ikke så meget kød, så vi fik nogle lækre grøntsager og rødbeder til
fønix skriver: Det lyder spændende, det har jeg ikke hørt om før, det vil jeg helt sikkert prøve var det bare nogen grønsager i havde kogt?
Det lyder spændende, det har jeg ikke hørt om før, det vil jeg helt sikkert prøve var det bare nogen grønsager i havde kogt?
Det er rigtig lækkert
ja, vi kogte grøntsagerne. men det var ikke de der købe noget. eller selvfølgelig var grøntsagerne købt, men det var friske, vi selv skar ud, og kogte
TWT skriver: Det er rigtig lækkert ja, vi kogte grøntsagerne. men det var ikke de der købe noget. eller selvfølgelig var grøntsagerne købt, men det var friske, vi selv skar ud, og kogte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128