Lækker sund mad:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. september 2011

fønix

Hej Jeg mangler lidt inspiration til noget sundt mad, er der nogen som har en super lækker og nem opskrift, som i vil dele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

TWT

fønix skriver:

Hej Jeg mangler lidt inspiration til noget sundt mad, er der nogen som har en super lækker og nem opskrift, som i vil dele?

Jeg har ikke en hel ret. Men igår aftes fik vi kartoffelmos, hvor der var et helt blomkål og 6 kartoffler. Man skærer bare blomkål i små stykker og det samme med kartoflerne, og lader det koge sammen, derefter piskes det sammen og smages til med salt og peber Det smager super godt 

Vi spiser ikke så meget kød, så vi fik nogle lækre grøntsager og rødbeder til

Anmeld

29. september 2011

fønix

TWT skriver:

Jeg har ikke en hel ret. Men igår aftes fik vi kartoffelmos, hvor der var et helt blomkål og 6 kartoffler. Man skærer bare blomkål i små stykker og det samme med kartoflerne, og lader det koge sammen, derefter piskes det sammen og smages til med salt og peber Det smager super godt 

Vi spiser ikke så meget kød, så vi fik nogle lækre grøntsager og rødbeder til

Det lyder spændende, det har jeg ikke hørt om før, det vil jeg helt sikkert prøve var det bare nogen grønsager i havde kogt?

Anmeld

29. september 2011

TWT

fønix skriver:

Det lyder spændende, det har jeg ikke hørt om før, det vil jeg helt sikkert prøve var det bare nogen grønsager i havde kogt?

Det er rigtig lækkert

ja, vi kogte grøntsagerne. men det var ikke de der købe noget. eller selvfølgelig var grøntsagerne købt, men det var friske, vi selv skar ud, og kogte 

Anmeld

29. september 2011

fønix

TWT skriver:

Det er rigtig lækkert

ja, vi kogte grøntsagerne. men det var ikke de der købe noget. eller selvfølgelig var grøntsagerne købt, men det var friske, vi selv skar ud, og kogte 

Okay det er super, det vil jeg prøve at lave en dag tak for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.