Lækker sund mad:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. september 2011

fønix

Hej Jeg mangler lidt inspiration til noget sundt mad, er der nogen som har en super lækker og nem opskrift, som i vil dele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Dinsen

Hejsa.. 

Jeg syntes denne opskrift smager rigtig godt..  Men bemærk opskriften er beregnet til 1 person. 

HURTIG SNYDELASAGNE MED SPINAT

Middag 1 person

150 g fyldt pasta

½ dåse hakkede tomater

½ lille bundt basilikum

200 g spinat

100 g ærter

1 fed hvidløg

Salt Peber

100 g tyk yoghurt

15 g parmesan

Tilbehør: 30 g grøn salat

Tilberedning Kog de fyldte pastaer efter anvisning på pakken, hæld vandet fra, og kom pastaen i et smurt ovnfast fad. Rør tomaterne med grofthakket basilikum, skyllet spinat, ærter, evt. lidt hakket hvidløg, salt og peber, og hæld det over. Rør yoghurten med friskrevet parmesan, salt og peber, og hæld det øverst. Riv lidt mere ost over, og sæt retten i ovnen ved 250 grader i 5-7 min. Pynt med lidt basilikum, og anret lasagnen oven på en blandet salat.

Anmeld

29. september 2011

fønix

Dinsen skriver:

Hejsa.. 

Jeg syntes denne opskrift smager rigtig godt..  Men bemærk opskriften er beregnet til 1 person. 

HURTIG SNYDELASAGNE MED SPINAT

Middag 1 person

150 g fyldt pasta

½ dåse hakkede tomater

½ lille bundt basilikum

200 g spinat

100 g ærter

1 fed hvidløg

Salt Peber

100 g tyk yoghurt

15 g parmesan

Tilbehør: 30 g grøn salat

Tilberedning Kog de fyldte pastaer efter anvisning på pakken, hæld vandet fra, og kom pastaen i et smurt ovnfast fad. Rør tomaterne med grofthakket basilikum, skyllet spinat, ærter, evt. lidt hakket hvidløg, salt og peber, og hæld det over. Rør yoghurten med friskrevet parmesan, salt og peber, og hæld det øverst. Riv lidt mere ost over, og sæt retten i ovnen ved 250 grader i 5-7 min. Pynt med lidt basilikum, og anret lasagnen oven på en blandet salat.

Nøj det lyder godt, det bliver skrevet i den hjemmelavede kogebog tak for det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.