1. ægblærescanning overstået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Filuka

Har været meget nervøs i dag - det er vores 1. IVF og det er meget lang tid siden vi var i IUI, så blev pludselig bange for at det ikke kørte som det skulle. Tænk hvis der slet ikke var sket noget... Scanningen viste 7 blærer i den ene og 6 i den anden - men hun sagde at mange af dem ikke var nogle der nåede at blive store nok. ( det var selvfølgelig den læge i dag jeg helst ville undgå - hun er så kold).

Men det ser ud til at køre planmæssigt og skal til ny scanning på lørdag, men hun mente ikke at det ville blive før i midten af næste uge, at vi skulle have dem ud. De vokser åbenbart langsomt eller hvad? Er blevet sat lidt ned i puregon for at alle 13 ikke vokser sig store. Er bare lidt ængstelig ved det hele og glæder mig til at det er overstået. Det kan selvfølgelig også være alt den medicin der gør mig lidt mere følsom end normalt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

nielsen80

Det lyder da som en super scanning, der skal nok være nogle guldæg imellem. Kan godt forstå det hele virker lidt overvældende, men det skal nok gå godt.

for at du om en 3 ugers tid står med de magiske streger.

Anmeld

29. september 2011

Kay

du får lige et par  med her fra

Anmeld

29. september 2011

Filuka

Tak piger. Vidste ikke helt hvad jeg ville med indlægget, men har virkelig fået mod på det hele igen. Det er bare rart med nogle krydsede fingre fra nogen der ved hvad man går igennem. Håber også på to streger til alle andre der kæmper for ønskebarnet

Anmeld

29. september 2011

Nessie

Det lyder som en god skanning, med et godt resultat af æggene.

Mine æg voksede langsomt, men der var altid et par stykker mere, end de lige havde kunne se, når de skulle tages ud

for at de vokser sig gode og fine

Anmeld

29. september 2011

Putomanen

Jeg  for, at dine æggebasser vokser fint til næste uge, så I kan få guldægget ud

Anmeld

29. september 2011

Lisbeth1985

Jeg synes også, at det lyder som en god scanning

Jeg  for, at det hele kommer til at gå godt og at i snart skal have besøg af storken

Lisbeth

Anmeld

30. september 2011

baby84

Har været meget nervøs i dag - det er vores 1. IVF og det er meget lang tid siden vi var i IUI, så blev pludselig bange for at det ikke kørte som det skulle. Tænk hvis der slet ikke var sket noget... Scanningen viste 7 blærer i den ene og 6 i den anden - men hun sagde at mange af dem ikke var nogle der nåede at blive store nok. ( det var selvfølgelig den læge i dag jeg helst ville undgå - hun er så kold).

Men det ser ud til at køre planmæssigt og skal til ny scanning på lørdag, men hun mente ikke at det ville blive før i midten af næste uge, at vi skulle have dem ud. De vokser åbenbart langsomt eller hvad? Er blevet sat lidt ned i puregon for at alle 13 ikke vokser sig store. Er bare lidt ængstelig ved det hele og glæder mig til at det er overstået. Det kan selvfølgelig også være alt den medicin der gør mig lidt mere følsom end normalt.

spændende... det er da et godt resultat, men kan godt forstå du er nervøs. Vi har begge gange oplevet, at der ved ÆU pludselig var flere modne end de forventede, så er sikker på at det skal blive godt

Kunne ikke lade være at trække på smilebåndet, da jeg læste din kommentar om lægen, som du ikke ønskede at få..Jeg tænkte med det samme på den læge i dr.lund, som jeg bare ikke gad. Hver gang vi skulle afsted sagde jeg til min kæreste, at jeg bare håbede det var en af mændene, der skulle scanne mig...Mon du er i dr.lund?

Anmeld

30. september 2011

Line11

Filuka skriver:

Jeg synes det lyder som et godt antal - jeg tror ikke du skal bekymre dig selvom du har en dum læge (hvad bilder hun sig lige ind!)... 

Det skal nok komme til at gå rigtigt fint 

Anmeld

30. september 2011

Filuka

baby84 skriver:

spændende... det er da et godt resultat, men kan godt forstå du er nervøs. Vi har begge gange oplevet, at der ved ÆU pludselig var flere modne end de forventede, så er sikker på at det skal blive godt

Kunne ikke lade være at trække på smilebåndet, da jeg læste din kommentar om lægen, som du ikke ønskede at få..Jeg tænkte med det samme på den læge i dr.lund, som jeg bare ikke gad. Hver gang vi skulle afsted sagde jeg til min kæreste, at jeg bare håbede det var en af mændene, der skulle scanne mig...Mon du er i dr.lund?

Jeg er lige præcis i Dronninglund! Vi går næsten altid derfra meget triste og modløse når det er hende. En helt anden oplevelse med de andre to læger heldigvis! Stiller heller ikke rigtigt spørgsmål længere når det er hende vi er inde hos, hun svarer aldrig helt alligevel. Håber at hun har fri i morgen, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.