Har været meget nervøs i dag - det er vores 1. IVF og det er meget lang tid siden vi var i IUI, så blev pludselig bange for at det ikke kørte som det skulle. Tænk hvis der slet ikke var sket noget... Scanningen viste 7 blærer i den ene og 6 i den anden - men hun sagde at mange af dem ikke var nogle der nåede at blive store nok. ( det var selvfølgelig den læge i dag jeg helst ville undgå - hun er så kold).
Men det ser ud til at køre planmæssigt og skal til ny scanning på lørdag, men hun mente ikke at det ville blive før i midten af næste uge, at vi skulle have dem ud. De vokser åbenbart langsomt eller hvad? Er blevet sat lidt ned i puregon for at alle 13 ikke vokser sig store. Er bare lidt ængstelig ved det hele og glæder mig til at det er overstået. Det kan selvfølgelig også være alt den medicin der gør mig lidt mere følsom end normalt.
spændende... det er da et godt resultat, men kan godt forstå du er nervøs. Vi har begge gange oplevet, at der ved ÆU pludselig var flere modne end de forventede, så er sikker på at det skal blive godt 
Kunne ikke lade være at trække på smilebåndet, da jeg læste din kommentar om lægen, som du ikke ønskede at få..Jeg tænkte med det samme på den læge i dr.lund, som jeg bare ikke gad. Hver gang vi skulle afsted sagde jeg til min kæreste, at jeg bare håbede det var en af mændene, der skulle scanne mig...Mon du er i dr.lund?
Anmeld