Fortæl om jeres dag (7 mdr)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Den lykkelige

Hvordan ser jeres dag ud med mad, søvn og vågentid??  
Min datter er 7 mdr og tænker tit på hvordan det er hos andre, om det jeg gør er helt anderledes eller..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

Maja88

jamen hvordan ser jeres ud..

her er der ikke rigtig nogen faste rutiner andet end vi står op mellem 6 og 7 og hun er puttet mellem 18.30-20..

når hun er vågen er hun vågen 2 timer af gangen inden hun puttes igen...

hun får normal mad(ikke mælk) 2 gange om dagen

Anmeld

29. september 2011

Den lykkelige

Jeg tænker lidt om vores dag passer til når hun skal starte DP osv..

Vi står op ca 6-6.30
Så får hun flaske
Leg, hygge, tager ud eller lign.
Så får hun grød eller mos
Sover kl ca 9.30-10.45
Får en flaske
Hygge, leg, tager ud eller lignende.
Får grød, mos eller brød
Sover igen ca 14-15.15
Hygger, leger osv..
Får måske bad osv
Men kl 17 er hun total stegt og senge klar.. Så vi putter hende allerede til natten der..
Så får hun en flaske ca kl 3-4 også sover videre til 6-6.30

Men jeg tænker om det vil passe med DP..
Og mht hvornår hun bliver puttet synes jeg det lidt ærgeligt det er så tidlig  For nå hun skal starte DP vil man jo aldrig se hende hvis hun allerede skal puttes der..
Hun får grød, mos eller brød 3 gange om dagen og resten MME.. Men er det normalt..??

Anmeld

29. september 2011

Den lykkelige

jamen hvordan ser jeres ud..

her er der ikke rigtig nogen faste rutiner andet end vi står op mellem 6 og 7 og hun er puttet mellem 18.30-20..

når hun er vågen er hun vågen 2 timer af gangen inden hun puttes igen...

hun får normal mad(ikke mælk) 2 gange om dagen

Ok så ligner den en anelse vores.. har skrevet vores dag ovenover..
Men jeg ville gerne have hun kom senere i seng til natten.. men ved ikke hvordan.. hun er møg ked og kan ikke sove nedenunder hvis vi prøver give hende en lur mere.. Men lige så snart hun kommer op i sin seng så sover hun og virker bare helt lettet.. Men synes bare det er så tidlig..
men sover din så 3-4 gange i løbet af dagen?? hvor længe af gangen??

Anmeld

29. september 2011

Maja88

Den lykkelige skriver:

Ok så ligner den en anelse vores.. har skrevet vores dag ovenover..
Men jeg ville gerne have hun kom senere i seng til natten.. men ved ikke hvordan.. hun er møg ked og kan ikke sove nedenunder hvis vi prøver give hende en lur mere.. Men lige så snart hun kommer op i sin seng så sover hun og virker bare helt lettet.. Men synes bare det er så tidlig..
men sover din så 3-4 gange i løbet af dagen?? hvor længe af gangen??

årh ha jamen hun sover som regel der om morgenen en 2 timer og så tager hun 3 kvarter til halvanden time og så en 2-3 timer...

jeg fik at vide af min DP at hun nok skal køre hende ind i en rytme...

her har hun tit problemer med at finde ro til den sidste lur, men så får hun lov at ligge og snakke og geare ned og så kan jeg svøbe hende igen og så sover hun

Anmeld

29. september 2011

Den lykkelige

Maja88 skriver:

årh ha jamen hun sover som regel der om morgenen en 2 timer og så tager hun 3 kvarter til halvanden time og så en 2-3 timer...

jeg fik at vide af min DP at hun nok skal køre hende ind i en rytme...

her har hun tit problemer med at finde ro til den sidste lur, men så får hun lov at ligge og snakke og geare ned og så kan jeg svøbe hende igen og så sover hun

Ja ok.. Frygter bare lidt når hun skal i dagpleje.. for hun er ikke helt nem.. Så håber dp-moren kan ændre det lidt ind.. Svøber du hende stadig??

Anmeld

29. september 2011

Maja88

Den lykkelige skriver:

Ja ok.. Frygter bare lidt når hun skal i dagpleje.. for hun er ikke helt nem.. Så håber dp-moren kan ændre det lidt ind.. Svøber du hende stadig??

ja hun kan slet ikke sove hvis hun ikke svøbes... hun får ikke armene svøbt ind, men rundt om kroppen..

mon ikke hun får en ny rytme helt af sig selv når hun starter i DP

Anmeld

29. september 2011

Den lykkelige

Maja88 skriver:

ja hun kan slet ikke sove hvis hun ikke svøbes... hun får ikke armene svøbt ind, men rundt om kroppen..

mon ikke hun får en ny rytme helt af sig selv når hun starter i DP

Nå ok.. kunne være jeg skulle starte på det.. selvom jeg tror det bliver svært.. hun ligger i tremmesengen og ruller rundt på maven et par gange osv før hun falder i søvn..
Jo håber hun får en god fast rytme så..

Anmeld

29. september 2011

Maja88

Den lykkelige skriver:

Nå ok.. kunne være jeg skulle starte på det.. selvom jeg tror det bliver svært.. hun ligger i tremmesengen og ruller rundt på maven et par gange osv før hun falder i søvn..
Jo håber hun får en god fast rytme så..

det gør hun også her.. hun skal nok komme ud af sin dyne....

hvad med at putte hende i barnevognen til den sidste lur

Anmeld

29. september 2011

Den lykkelige

Maja88 skriver:

det gør hun også her.. hun skal nok komme ud af sin dyne....

hvad med at putte hende i barnevognen til den sidste lur

Tjo men har vi prøvet.. men vil hun heller ikke.. så ligger hun og spænder i mavemusklerne (som om hun laver maveøvelser) og vil se ud af vognen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.