Søge dagpleje plads...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. september 2011

Mira0911

Nu er Lina 9 dage gammel... Måske det er på tide at søge om dagplejeplads... 

Har lige brug for noget hjælp... 

Min barsel slutter 7. August 2012 - Hvornår ville det være bedst og smarteste fra at sætte på dato på i ansøgningen om hvornår man ønsker plads fra? 

Håber nogle sidder der ude og kan hjælpe lidt - Hvor lang tid der skal bruges på indkøring... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2011

sandorff

Mira0911 skriver:

Nu er Lina 9 dage gammel... Måske det er på tide at søge om dagplejeplads... 

Har lige brug for noget hjælp... 

Min barsel slutter 7. August 2012 - Hvornår ville det være bedst og smarteste fra at sætte på dato på i ansøgningen om hvornår man ønsker plads fra? 

Håber nogle sidder der ude og kan hjælpe lidt - Hvor lang tid der skal bruges på indkøring... 

sig til pladsanvisningen at du gerne vil have en plads midt i juli. det tager ikke mere end en uge at få børn kørt ind. max en uge, som regl 3-4 dage

Anmeld

29. september 2011

Mira0911

sandorff skriver:

sig til pladsanvisningen at du gerne vil have en plads midt i juli. det tager ikke mere end en uge at få børn kørt ind. max en uge, som regl 3-4 dage

Okey... Jeg søger via nettet... De har sørme fået lavet en hjemmeside hvor man kan søge pladser... Øhm... Havde de så også da jeg jeg fik Julie... Det opdagede jeg først efter laaaaang tid... 

Anmeld

29. september 2011

sandorff

Mira0911 skriver:

Okey... Jeg søger via nettet... De har sørme fået lavet en hjemmeside hvor man kan søge pladser... Øhm... Havde de så også da jeg jeg fik Julie... Det opdagede jeg først efter laaaaang tid... 

okay, kan man det?? smart!

Anmeld

29. september 2011

Mira0911

sandorff skriver:

okay, kan man det?? smart!

Ja hvert fald i den kommune jeg bor i... 

Anmeld

29. september 2011

sarahb

Jeg ville skrive fra den 15 Så har du god tid, plus hvis den første DPér ikke er noget for jer, er der tid til at finde en ny

Anmeld

29. september 2011

Mira0911

sarahb skriver:

Jeg ville skrive fra den 15 Så har du god tid, plus hvis den første DPér ikke er noget for jer, er der tid til at finde en ny

Havde også overvejet d. 15. Juli...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.