Ja må jo indrømme, jeg har stået for min del af negative opdateringer herinde i den sidste tid - sorry. Synes bare det har været en lidt hård tid med det sidste mislykket forsøg
..MEN ENDELIG fik vi snakket med en lægen fra klinikken(som forøvrigt virkelig inderligt undskyldte, de ikke havde ringet i går). Det vi aftalte var, at vi går i gang med endnu en lang behandling, men jeg kan starte allerede denne cyklus. Det er jeg vildt glad for, for vil simpelthen ikke ende med at skulle teste i Julen. Vi skal denne gang også bruge menopur, og vi skal også have ICSI for at sikre en god befrugtning. Derudover laver vi AHA på æggene, og desuden får jeg pregnisolon lige inden oplægning(immunnedsættende). De prøver at helgardere sig, men de kan selvfølgelig ikke love en graviditet.
Lægen sagde desuden, at hun var 100% sikker på, at det nok skulle lykkes for os, og vi ikke måtte opgive selvom det sidste forsøg her ikke lykkes. Hun sagde, at vi virkelig skulle blive ved, for hun var overbevist om, at det kunne lykkes for os. Det var vildt dejligt at høre fra en fagperson. Så tror vi tager tre forsøg mere i det offentlige, hvis det sidste forsøg heller ikke lykkes. Er i lidt bedre humør efter samtalen, og synes at jeg begynder at få en anelse af håb tilbage.

Anmeld