Hej piger 
Skrev igår, at jeg var begyndt at bløde, selvom det kun var 2uger + 2dage siden min sidste mens startede. Var idag inde på klinikken og blive scannet, for at se om alt var som det skulle være nu jeg var begyndt at bløde så tidligt.. Ægget var væk og det som lignede en cyste var også væk (heldigvis).. Men her til aften bløder jeg ikke ret meget, vil sådan set bare kalde det "pletblødning", så nu er jeg i tvivl om det måske er et tegn på, at det kan være mit æg som har sat sig fast i livmoderen, at det er derfor jeg bløder? Har læst lidt om det på nettet og håber selvfølgelig på det kan være det, men har ingen tegn på, at jeg skulle være gravid (for første gang i de 1½år vi har forsøgt at blive gravid) Har bare lidt mens lignende smerter og ondt i lænden.. Er vildt forvirret lige nu!!! 

Undskyld hvis det blev lidt rodet. Har bare brug for at komme ud med det. Har det rigtig svært for tiden, der skal ingenting til, før jeg begynder at tude, det er simpelthen så forfærdeligt. Tror det er alle de tanker omkring vi nu er begyndt i barnløshedsbehandling, men ved det ikke? 
Anmeld